Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: در سال جاری دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خدمات نوآورانه به مردم را باید در دستور کار خود قرار دهند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در دومین نشست مدیران دستگاه های تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارت خدماتی است و تا پایان دولت باید با تمام توان کار را جلو ببرد و سپس به دولت بعدی واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که در دو سال اخیر، دولت کارهای موثری در زمینه رفاه اجتماعی مردم نظیر افزایش حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق سال جاری کارگران و اعطای تسهیلات قرض الحسنه و گاهاً بلاعوض جهت کمک به معیشت مردم پرداخت کرده است گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمره خوبی را در خدمت رسانی به خود اختصاص داده است. در ایام کرونا سعی شده تا بیشر خدمات الکترونیکی شود و مراجعین با سهولت بیشتری به خدمات دسترسی داشته باشند.
تشکری با بیان اینکه ضرورت خدمت رسانی با جابه جایی دولت ها تغییر نمی کند، افزود: همکاران بنده در سال گذشته در حوزه های مختلف توانستند در کشور رتبه های خوبی را کسب کنند. در سال جاری نیز با وجود کمبودهایی که با آن روبرو هستیم تمام هم و غم خود را به کار بسته ایم تا خدمت رسانی مناسبی به جامعه کارگر و کارفرمایی، تعاونگران و کارآفرینان استان ارائه دهیم
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد خاطرنشان کرد: در سال جاری دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یک خدمتی که می توانند به صورت نوآورانه به مردم ارائه نمایند را مشخص کنند.
وی با اشاره به اینکه یزد به عنوان اولین شهر نوآور کشور در سال جاری معرفی شده است، گفت: دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این امر سهیم و پیشتاز باشند تا بتوانیم خدمات مناسب را به مراجعین ارائه کنیم و امور را تسهیل کنیم.
9 تیر 1400 11:17
کد خبر : 241,369
کلیدواژه ها: عمادتشکری, تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد, شورای هماهنگی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان کار و رفاه اجتماعی سرپرست تعاون سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مصوبات جلسه ستاد حفاظت از منابع آب ملارد، بر برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز آب شرب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پر کردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.

وی ادامه داد: تمام مسئولین امر به ویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به صورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی است، افزود: بخشی از مشکلات آب ملارد در حوزه زیرساختی بوده که توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان امر برای حل این مشکلات پای کار باشند.

اسدی از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شود تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 6098909

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران