Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز طبی کودکان ۲ و مهدی کلینیک را دو پروژه کم‌ نظیر در کشور دانست که با هدف ارائه خدمات پیشرفته به مردم راه‌اندازی می شوند.

در آستانه افتتاح دو پروژه درمانی مرکز طبی کودکان ۲ و مهدی کلینیک، شهریار ارسیلو مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به ویژگی‌های این دو مرکز درمانی اشاره کرد و گفت: بیمارستان مرکز طبی دو از جنبه‌های مختلف دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن خلوص نیت و تلاش گروهی است که برای ساخت آن همت کردند که شاید مشابه آن را کمتر دیده باشیم و همین امر سبب شد به لطف خداوند مراحل مختلف پروژه به‌خوبی پیش برود.

وی با اشاره به سرعت و کیفیت ساخت مرکز طبی ۲، افزود: این‌که بیمارستانی در کمترین زمان ممکن و باوجود سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریمی به همت یکی از خیرین محترم و کمک مجموعه دانشگاه ساخته شود ویژگی برجسته دیگری است.

ارسیلو ادامه داد: قرار گرفتن مرکز طبی کودکان ۲ در منطقه یافت‌آباد، امکانی را برای دسترسی مردم این منطقه به خدمات پیشرفته پزشکی فراهم کرده است و راه‌های دسترسی که برای آن ایجادشده، کمک می‌کند مردم بیشتری از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به نیاز کشور به مراکز درمانی ویژه اطفال گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌های کودکان درآمدزا نیستند و گردش مالی بالایی ندارند، معمولاً بیمارستان برای این گروه سنی کمتر در کشور ساخته می‌شود؛ اما ما شاهد این اتفاق در مرکز طبی کودکان ۲ هستیم که باهدف خدمت دلسوزانه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران ایجادشده و خدمات پیشرفته را زیر نظر اساتید برجسته مرکز طبی کودکان ارائه می‌دهد.

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود افزود: مرکز طبی ۲ به لحاظ فنی و تجهیزات پزشکی به کار گرفته‌شده در آن و موارد بسیار دیگر، بر اساس استانداردهای روز است و به نظر می‌رسد بیمارستانی کاملاً پیشرو در این زمینه خواهد بود که خیر آن به مردم می‌رسد.

پروژه مهدی کلینیک

ارسیلو در توضیح مهدی کلینیک گفت: این بیمارستان در استراتژی ترین نقطه تهران و در قلب بیمارستان امام خمینی قرار دارد. مهدی کلینیک یک مرکز فوق تخصصی کاملاً پیشرفته است که نمونه مشابهی در کشور ندارد و یک مرکز بی‌نظیر است.

وی با اشاره به روند اجرای مهدی کلینیک افزود: این پروژه با نیت یکی از خیرین محترم آغاز شد و سپس دانشگاه و وزارت بهداشت‌، کار را ادامه دادند و با تلاش و ازخودگذشتگی تیم راهبری، این پروژه در مراحل پایانی قرار گرفت.

ارسیلو بابیان اینکه مهدی کلینیک مراحل غیرممکن را طی کرد تا به این مرحله رسید گفت: این پروژه می‌توانست سرنوشت بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره را داشته باشد اما باهمت و تلاش مجموعه افراد داخل و خارج از دانشگاه، مراحل ساخت آن رو به پایان است.

مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه در پایان سخنان خود با قدردانی از بانیان خیر و مجموعه افرادی که در ساخت این پروژه تلاش کردند گفت: از همه‌کسانی که خالصانه آبرو و اعتبارشان صرف این انجام پروژه‌ها کردند تشکر می‌کنم.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان ۲ مهدی کلینیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی