Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام کریمی مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» در چهارمحال و بختیاری  به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، به میزبانی این استان خبر داد.

او اظهار داشت: نرم افزار، پادکست، نشریه الکترونیک، کلیپ کوتاه، پاورپوینت شعر، مقاله متن ادبی، کالی گرافی و تصویرنگاشت از قالب‌های جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اشاعه فرهنگ اقامه نماز و زکات نیاز به فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی دارد

حجت الاسلام کریمی، نماز جمعه در قرآن و روایات، نقش جوانان در برپایی نماز‌های جمعه، خاطرات نماز جمعه و وصیت نامه شهدا پیرامون نماز جمعه را از جمله موضوعات جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» عنوان کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقش مسئولان در نماز جمعه، کلام امام و ولایت، نقش خطیب در جذب جوانان و نوجوانان و خانواده، مدرسه، جامعه و نماز جمعه از دیگر موضوعات جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» است.

او بابیان اینکه ۲۰ مرداد سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تعیین شده است گفت: علاقه‌مندان باید آثار خود را به پست الکترونیک setadnamaz.chb@chmail.ir ارسال کنند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به انضمام اثر الزامی ارسال کنند افزود: به سه اثر برگزیده در هر بخش هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

او خاطرنشان می‌شود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور جشنواره فرهنگی مذهبی ستاد اقامه نماز نماز جمعه قرارگاه ایمان جشنواره فرهنگی مذهبی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)

به‌ مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیّع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل ‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری و سوگواری در روزهای پنجشنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم اردیبهش، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج‌مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

همچنین روز شنبه، پانزدهم اردیبهشت هم‌زمان با سالروز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، از ساعت ۹ صبح در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت می‌کنند و از ساعت ۱۱ نیز در شبستان امام خمینی (قدس سره)، حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق سخنرانی و سیدحسین فتح اللهی، مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، در ظهر شهادت و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، حاج علی اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

کد خبر 749730

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری