Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:24:00 GMT

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: خاورمیانه خانه ماست!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۲۷۰۶

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: خاورمیانه خانه ماست!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مراسم افتتاح سفارتخانه این رژیم در امارات سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در سخنان خود گفت: امارات یکی از همسایگان ما است. ما به دنبال صلح با تمامی همسایگان خود هستیم. این مقام صهیونیست در بخش دیگری از سخنان خود، در اظهارنظری عجیب مدعی شد: خاورمیانه خانه ماست! ما می‌خواهیم در اینجا بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام رژیم صهیونیستی از کشورهای منطقه خواستار ورود به گفتگو با این رژیم شد. لاپید روز گذشته به منظور افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و نیز سرکنسولگری این رژیم در دبی وارد امارات شد.

گفتنی است، در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ بود که امارات و رژیم صهیونیستی با میانجی گری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط میان دو طرف را به امضا رساندند.

کد خبر 5247588 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یائیر لاپید امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی منطقه خاورمیانه عراق ایالات متحده امریکا افغانستان فلسطین حشد شعبی روسیه رژیم صهیونیستی سوریه ایران آنتونی بلینکن طالبان لبنان انگلیس داعش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس