Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:02:24 GMT

۲۷۰ فرصت شغلی برای زندانیان اهواز ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۲۷۷۹

۲۷۰ فرصت شغلی برای زندانیان اهواز ایجاد شد

به گزارش ایرنا رییس کل دادگستری خوزستان در آیبن بهره برداری از این ۲پروژه اشتغال زایی گفت: بازسازی اجتماعی زندانیان از جمله اولویت‌های کاری زندان‌ها است که مجموعه مدیریت زندان‌های استان به صورت شبانه‌روز آن را دنبال می کند.

حجت الاسلام صادق مرادی افزود:ایجاد فرصت های اشتغال زندانیان از جمله راهکارهای مهم است که برای خودکفایی مالی زندانیان و همچنین آشنا سازی آنان با فرهنگ کارو شغل شرافتمندانه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل زندان های خوزستان نیز با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها از جمله بنیاد تعاون زندانیان استفاده می‌شود تا  شاهد توسعه زیر ساختهای اشتغال حداکثری زندانیان باشیم افزود: در  اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمان زندانهای کشور برای تحقق اشتغال ۵٠ درصدی زندانیان در سال گذشته، شاهد رشد نرخ اشتغال زندانیان از ۲۳ درصد به ۵۴ درصد بودیم که در نیمه دوم سال محقق شد.
پژمان پروین افزود:در سال جاری نیز افق ۸٠ درصد برای اشتغال مولد زندانیان استان پیش بینی شده که با بسیج امکانات و برنامه ریزی لازم این هدف عملیاتی خواهد شد.
با بهره برداری از این۲ پروژه اشتغال زایی ۲۷۰ نفر به آمار اشتغال مولد زندانیان در زندان‌های اهواز افزوده شد.

برچسب‌ها اشتغال زایی سازمان زندان‌ها خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی سازمان زندان ها خوزستان اشتغال زایی سازمان زندان ها خوزستان اهواز زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی