Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رعیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تخفف شهریه ویژه دانشجویان نوبت دوم اظهار کرد: هیئت رئیسه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طبق یک مصوبه به دانشجویان نوبت دوم کارشناسی که برتر بوده اند تخفیف شهریه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ۲۰ درصد دانشجویان برتر مقطع کارشناسی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که معدل آن‌ها بالای ۱۶ بوده ۱۵ درصد تخفیف شهریه نیم سال تحصیلی داده شده است و این موضوع را اجرایی کرده ایم.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی همچنین درباره اینکه دانشجویان خواستار بازنگری و رسیدگی مجدد به موضوع بی تاثیر کردن نمرات مردودی در معدل هستند، افزود: در این رابطه در حال پیگیری از دانشگاه‌های سطح یک هستم که آن‌ها درباره این موضوع چگونه عمل می‌کنند که البته هنوز جواب قطعی نگرفته ام. اگر در این دانشگاه‌ها این رویه اجرایی می‌شود، اصلاح خواهد شد.

رعیتی درباره معافیت نظام وظیفه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که برای فرصت مطالعاتی به خارج از کشور می‌روند، گفت: معافیت نظام وظیفه برای فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری سه تا شش ماه است، اما برای دانشجویان ارشد، موضوع معافیت مطرح نشده است، اما اگر دانشجویان ارشد این تقاضا را داشته باشند ما این قول را می‌دهیم که در نامه نگاری با نظام وظیفه، معافیت تحصیلی بگیریم. البته با توجه به اینکه دوره تحصیلی دانشجویان ارشد کوتاه است، خیلی به فرصت مطالعاتی نمی‌رسند، ولی اگر متقاضی وجود داشته باشد، به همان مدت با نظام وظیفه رایزنی خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره جزئیات ترم تابستانی در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: امتحانات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هر زمانی که به پایان برسد ترم تابستانی همانند سنوات گذشته آغاز خواهد شد و دانشجویان دانشگاه‌های دیگر هم می‌توانند در دانشگاه ما ترم تابستانی را بگذرانند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: آغاز ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از شنبه ۱۹ تیر آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۲۸ تیر ادامه دارد. کلاس‌های ترم تابستانی از شنبه ۲ مرداد تا چهارشنبه ۳ شهریور برگزار خواهند شد.

رعیتی تصریح کرد: دانشجویانی که قصد اخذ ترم تابستانی را در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دارند، می‌توانند برای حذف درس در روز شنبه مورخ ۲۳ مرداد اقدام کنند که این تاریخ تا روز یک شنبه ۲۴ مرداد ماه ادامه دارد. همچنین ارزشیابی استادان دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و دانشجویان تا ۲۸ مرداد برای تکمیل ارزشیابی فرصت دارند.

آغاز امتحانات ترم تابستانی دانشگاه خواجه نصیر از ۶ شهریور

او با بیان اینکه آزمون‌های پایانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از شنبه ۶ شهریور شروع می‌شود و تا ۱۰ شهریور ادامه دارد، تاکید کرد: استادان بایستی از همان روز شروع امتحانات، یعنی ۶ شهریور نمرات دانشجویان را در سامانه دانشگاه به ثبت برسانند و تا پایان روز ۱۷ شهریور کار خود را پایان دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پایان یادآوری کرد: مهلت تجدید نظر برای نمرات دانشجویان از پنج شنبه ۱۸ شهریور آغاز و تا یک شنبه ۲۱ شهریور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر منتظر تغییر زمان امتحانات باشند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تخفیف شهریه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه خواجه تحصیلات تکمیلی معاون آموزشی ترم تابستانی نظام وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌