Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید حاجتی اعلام کرد، در راستای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی و در ادامه پرداختهای صورت گرفته قبلی مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال دیگر بابت یارانه نهاده ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت گردید.

 مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها خاطر نشان کرد:طی سه ماهه نخست سال جاری و از محل منابع نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در مجموع مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال به این امر مهم اختصاص و پرداخت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاص و پرداخت مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال به شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای کشور

وی همچنین  از پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد ریال بابت تکمیل و اجرای طرح آزاد راه اصفهان – شیراز خبر داد و گفت : با توجه به اهمیت ویژه ترانزیت کالا و خدمات و همچنین توسعه گردشگری بین شهری و ارتقاء صنعت حمل و نقل کشورمبلغ ۱۵۰۰میلیارد ریال ازمحل منابع نقدی این سازمان به شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بابت اجرای طرح تکمیل آزاد راه اصفهان شیراز پرداخت شد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه‌های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه‌ها و تسویه حساب نهایی با شرکت‌های طرف قرارداد، در حوزه‌های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیند‌ها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد؛ لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط