Web Analytics Made Easy - Statcounter

شش نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ساعتی پیش با حضور در دفتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کردند. این دیدار صمیمانه به دعوت ابراهیم رئیسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شش نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ساعتی پیش با حضور در دفتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار صمیمانه که به دعوت ابراهیم رئیسی برگزار شد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درباره وضعیت کشور و راه‌های حل مشکلات موجود با رئیس جمهور منتخب هم‌اندیشی و تبادل نظر کردند.

 

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن مهر علیزاده، علیرضا زاکانی، عبدالناصر همتی، سعید جلیلی و محسن رضایی کاندیداهایی بودند که در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حضور داشتند و امروز با پایان یافتن رقابت‌ها، برای تبریک به رئیس جمهور منتخب‌ و اعلام همکاری با دولت آینده، با دکتر سید ابراهیم رئیسی ملاقات کردند.

 

رئیس جمهور منتخب در پایان این نشست، دیدار 2 ساعته خود با کاندیاداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را جلسه‌ای بسیار خوب توصیف کرد و گفت: دوستان در این جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح و اولویت‌هایی که فکر می‌کنند دولت آینده باید در این یک ماه پیگیری نماید بیان کردند. در این جلسه راهکارهای مختلفی که برای حل مسائل کشور وجود دارد و بخشی از آنها در مناظرات انتخاباتی نیز مطرح شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسلماً همه دوستان دغدغه کشور، انقلاب، رفع مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم را دارند که این خیلی مهم است.

 

رئیس جمهور منتخب با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این نوع جلسات تأکید کرد: دوره رقابت‌های انتخاباتی پایان پذیرفته و اکنون دوره رفاقت، همدلی، همراهی و همکاری برای رفع مشکلات مردم است که یک دغدغه همگانی است. ان‌شاءالله همدلی و هم‌اندیشی‌ها منحصر به این جلسه نبوده و این روش ادامه می‌یابد و مردم هم باید احساس شان این باشد که همه نگاههای سیاسی و دیدگاهها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی آنها خواهد بود.

 

در پایان این نشست کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، با رئیس جمهور منتخب عکس یادگاری گرفتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله ابراهیم رییسی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییسی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری رئیس جمهور منتخب ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است