Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سینما یکی از مسائل و موضوعات پیچیده انسان مدرن است که به دیپلماسی بین المللی کشورها و حکومت‌ها تبدیل شده و در حوزه مسائل امنیتی و دفاعی بسیار تعیین کننده است. برای درک اسرار مرموز و راز پنهان سینما در دیپلماسی هنری حکومت ها و مناسبات تمدنی کشورها، قطعا به مطالعات بین رشته‌ای و چند رشته‌ای برای ترسیم نقشه صلح و جنگ نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر، هر شاخه علمی نمی‌تواند به دستاوردهای دیگر علوم بی‌اعتنا باشد.
بنابراین، شیوه مواجهه دستاوردهای یک علم با علوم دیگر نیز حائز اهمیت است. امروزه، سینما نقشه صلح و جنگ بین المللی را ترسیم می‌کند و مانند ماتریسی است که برای تحلیل آن به مطالعه تاریخ، ادیان، هنر، فلسفه، روان شناسی، زیست شناسی، کلام، و جامعه شناسی نیاز است تا بتوان نقشه جامع مهندسی سینمایی را ترسیم کرد. مطالعه حاضر تلاش بسیار ناچیزی در این راستاست.
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
وقتی اربابان سینما تفکری را به تماشاگر القا می‌کنند و با قرار دادن فرد در موقعیت جدید او را در معرض پیامی قرار می‌دهند که فوبیای مبارزه با رؤیای ازلی و ذهن موروثی بشر را در وجودش از بین می‌برند و با تشدید تلقین‌پذیری فرد برای تماشاگران خود رفتارسازی می‌کنند، تماشاگران نیز، مانند ذراتی معلق، در جامعه انسانی جابه جا می‌شوند و سبک زندگی خود و تفکرات و خاطرات و درواقع باورهای جدید خود را مانند ویروسی به دیگر اعضای جامعه منتقل می‌کنند و با ایجاد بسامد ذهنی، ذهن اجتماعی را تحت الشعاع قرار می‌دهند. از کنش‌ها و واکنش‌های میان افراد جامعه حیات ذهنی کاملا جدیدی ظهور می‌کند.
این اثر با تیراژ 1250 نسخه و در 176صفحه منتشر شده‌است.

کد خبر 5247671 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات سوره مهر حامد حبیبی صنعت سینمای جهان معرفی کتاب تازه های نشر رایزنی فرهنگی شعر معاصر فارسی حقوق بشر آیت الله بهشتی استاد شهید بهشتی کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا سازمان سمت معرفی نشریات ابن سینا انتشارات سروش جایزه قلم زرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)

منبع: پیج hamidreza.edalatnia

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها