Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از اسپوتنیک، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که برخی مسئولان اسرائیلی خواستار محاکمه یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد به دلیل درز اطلاعات در خصوص ایران شدند.

روزنامه عبری معاریو در گزارشی نوشت که یوسی لانغوتسکی، یکی از مسئولان بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) و همکار وی جونی آرنون از آفیخای ماندلبلیت ، مشاور قضایی دولت این رژیم در خواست کردند که یک تحقیقات رسمی در این رابطه با یوسی کوهن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه اعلام کرد که کوهن اطلاعات مهم و محرمانه در رابطه با ایران منتشر کرده است و باید بازجویی شود و این اطلاعات مبنی بر نقش رژیم صهیونیستی در انجام عملیات محرمانه و سری در داخل ایران است.

بر اساس این گزارش، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی دهم همین ماه میلادی گفت وگویی طولانی با یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد انجام داد و وی مدعی شد که در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ طی یک عملیات سری آرشیو هسته ای ایران به سرقت رفت.

وی تاکید کرد: در این عملیات محرمانه اسرائیل، تقریبا ۲۰ مزدور مشارکت داشتند و نمی توان گفت که همه آن ها اسرائیلی هستند و به محض نفوذ در ساختمان آرشیو هسته ای در تهران  و حتی قبل از اینکه این مزدوران از مقر عملیات در ایران خارج شوند، اطلاعات هسته ای به تل آویو رسید.

کوهن ادعا کرده است که عملیات سرقت آرشیو هسته ای ایران دو سال قبل از تاریخ سرقت برنامه ریزی شده بود و ماموران موساد در یکی از کشورها مقری ساخته بودند تا چگونگی سرقت و نفوذ در این ساختمان که در اطراف تهران است  را آموزش ببینند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «حسین سلامی» روز چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است.

وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • اسرائیل در گرداب