Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گودرزیان روز چهارشنبه درنشست بررسی طی مشکلات کوره های آجرپزی در محل این کوره‌ها افزود: در راستای بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولید آجر این شهرستان با حضور اعضای شورای تامین و رییس شرکت توزیع نفت و گاز و مالکان واحدهای مذکور مصوب شد تا کوره های آجرپزی فخاران ظرف مدت یکسال نسبت به بهسازی و اصلاح مخازن سوخت خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این نشست همجنین در بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولید آجر (فخاران) مصوب شد تا شرکت توزیع نفت و گاز بروجرد سوخت مورد نیاز آنها را با تایید اداره صمت تامین نماید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به شعار سال پیرامون مسائل و مشکلات پیش آمده و گلایه های صاحبان کوره های آجرپزی بیان کرد: اقدامات فراوانی برای رفع مشکل سوخت کوره ها انجام شده است.

حمید آزادبخت اضافه کرد: متولیان این صنعت و پیگیری های بعمل آمده در ارتباط با تحویل سوخت مازوت ۳۵ واحد تولیدی (فخاران) که حدود  ۱۰ درصد صنعت این شهرستان هستند، با حمایت شورای تامین برطرف شد.

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۳۵ کوره آجرپزی فعال در شهرستان وجود دارد و زمینه اشتغال چهار هزار و ۵۰۰ نفر را به صورت دایم و فصلی در این حوزه فراهم شده است.

 آزادبخت  افزود: شهرستان بروجرد با این تعداد کوره آجر پزی جایگاه ویژه‌ای در سطح استان و کشور دارد.

وی با اشاره به مشکل سوخت مازوت برای کوره‌های آجرپزی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شرکت نفت استان مشکل واگذاری سوخت مازوت که برای چرب کردن قالب خشت کوره‌های آجرپزی به کار می‌رود برطرف شد.

وی ادامه داد: سوخت مورد استفاده در کوره های آجر پزی گاز است که نتایج آنالیزهای طرح پایش اداره محیط زیست نشان می دهد که گاز سوز شدن تمام کوره های آجرپزی این شهرستان نقش بسزایی در کاهش آلودگی دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد:  ۴۰۴ واحد صنعتی فلزی، غیر فلزی و معدنی در این شهرستان وجود دارد که معادل ۲۸ درصد صنایع استان است.

آزادبخت یادآور شد: از این تعداد واحد صنعتی بزرگ و کوچک ۳۵۴ واحد آن با اشتغال هشت هزارو ۳۳ نفر فعال و تعداد ۴۸ مورد آن غیر فعال است.

برچسب‌ها بروجرد وزارت نفت صمت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت نفت صمت بروجرد وزارت نفت صمت لرستان کوره های آجرپزی کوره های آجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان