Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:49:11 GMT

بیست و چهارمین شهردار مهریز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۳۶۶۱

بیست و چهارمین شهردار مهریز معرفی شد

زهرا دهقانی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امیر حمزه زارع‌زاده شهردار بیست و سوم مهریز در چند جلسه استعفای خود را به اعضای شورای شهر مهریز ارائه داده بود اما هر بار این درخواست رد شد.

وی افزود: پس از استعفای مجدد وی، اعضای شورای اسلامی شهر مهریز طبق مقررات در جلسه‌ای نسبت به بررسی موضوع استعفای شهردار اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی‌زاده ضمن قدردانی از زحمات امیرحمزه زارع زاده تصریح کرد: با پذیرش استعفای شهردار سابق، عبدالرسول یزدی به عنوان سرپرست شهرداری این شهرستان منصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مهریز گفت: عبدالرسول یزدی هم‌اکنون با حفظ سمت معاون شهرداری، وظایف شهردار را نیز بر عهده دارد.

کد خبر 5247696

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز استعفا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا اردبیل واکسن کرونا مواد مخدر ایلام کنکور سراسری قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر

تین نیوز

جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما" جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور، زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاپیتان شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل "هما"، اعضا هیات مدیره، معاونین  و مدیران کل برگزار گردید.

کاپیتان فرزادی پور در این جلسه از  ۶۲ سال سابقه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و عبور از فراز و نشیب های متعدد در طی این سال ها گفت و ادامه داد: در طی دو سال گذشته با همت همه عزیزان در بخش های مختلف اقدامات خوبی انجام شده است و باید این مسیر ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آرمان های شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی