Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مصطفی آزادبخت» روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: با وجود محدودیت های اعمال شده به منظور مقابله با کرونا، آموزش و پرورش با راه اندازی شبکه شاد، کلاس های درس را به صورت مجازی برگزار کرد.

وی ادامه داد: با وجود شرایط کرونایی، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، هنور برنامه ای برای تشکیل حضوری کلاس های درس اعلام نشده اما با این وجود تشکیل حضوری کلاس های درس دانش آموزان در استان همدان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادبخت عنوان کرد: ما باید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزاری کلاس های حضوری و غیر حضوری را پیش بینی کنیم.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق می توان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بر اساس مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس های مهم درس را برای دانش آموزان به صورت حضوری برگزار کرد.

آزادبخت ادامه داد: برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم تحصیلی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی کار بسیار ارزشمندی محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه اولویتی بالاتر از آموزش و پرورش نداریم، گفت: اگر آموزش پرورش را به خوبی پیش ببریم به همه اهداف خود در توسعه کشور می رسیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق این اهداف، هر چقدر بودجه به آموزش و پرورش بدهیم باز هم کم است خاطرنشان کرد: رسیدن آموزش و پرورش به اهدافش خواسته همه است و امیدواریم با تلاش همه این موضوع محقق شود.

در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۹۶ هزار دانش آموز به صورت غیر حضوری در آموزش و پرورش استان همدان تحصیلی کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان استانداری همدان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان استانداری همدان ویروس کرونا همدان استانداری همدان دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی