Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: در فصل بهار در مجموع  ۹۱ هزار و ۷۲۸ اتوبوس، مینی بوس و سواری به منظور جابه‌جایی مسافران در سطح محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند که از رشد ۵۲ درصدی نسبت به سال گذشته در همین بازده زمانی را حکایت دارد

به گزارش تین نیوز، فریبرز کرمی افزود: در این میان، تردد ۱۱هزار اتوبوس، ۱۸ هزار مینی بوس و ۶۲ هزار سواری به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی گفت: همچنین از ابتدای سال، ۱۵۲ هزار مسافر توسط اتوبوس، ۲۸۸ هزار مسافر به وسیله مینی‌بوس و ۱۸۰هزار مسافر با سواری جابه‌جا شده اند.

بیشتر بخوانید: ایمن سازی ۱۸ نقطه پرتصادف در محور شریانی بزرگراه کربلا

او عنوان کرد: در این مدت مجموعا ۶۲۰ هزار و ۳۶۳ مسافر جابه‌جا شده اند که این آمار از رشد ۲۸ درصدی حکایت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در استان دو هزار و ۹۶۰ راننده فعالیت دارند که عموما بیش از ۴۰ سال سن دارند.

کرمی تصریح کرد: ۱۹۵ دستگاه اتوبوس با میانگین طول عمر 10 سال، ۸۵۳ دستگاه مینی بوس با میانگین عمر ۳۰ سال و ۹۱۷ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای مسافران محورهای مواصلاتی استان رشد تین حمل و نقل اتوبوس کرمانشاه اتوبوس مسافری حمل و نقل مسافری جاده ای مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه راه های استان کرمانشاه رانندگان ناوگان عمومی مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه