Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) می‌تواند رکوردی که در دست ژرمن‌ها است را بشکند. تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه E با تیم‌های لهستان، سوئد و اسلواکی همگروه بود. اسپانیایی‌ها در اولین دیدار خود مقابل تیم ملی سوئد با نتیجه تساوی متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال اسپانیا در دومین دیدار خود در این گروه با نتیجه یک بر یک به نتیجه تساوی رضایت داد، اما شاگردان انریکه در آخرین دیدار گروهی خود مقابل اسلواکی با نتیجه پرگل ۵ بر صفر پیروز شدند و با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا صعود کردند.  

تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) به تیم سرسختی به نام کرواسی برخورد کرد. دیدار این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی شد، اما در وقت‌های اضافه اسپانیا با به ثمر رساندن ۲ گل و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ در این دیدار پیروز شد.

شاگردان انریکه در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ملی سوئیس بروند. سوئیسی که در مرحله یک هشتم نهایی، قهرمان جهان (فرانسه) را شکست داد و به همه نشان داد تیم سرسختی در این رقابت‌ها است.

اسپانیایی‌ها با کسب ۲ پیروزی در این رقابت‌ها به رکورد بیشترین برد که در دست ژرمن‌ها است می‌رسند. ژرمن با کسب ۲۹ پیروزی در جام ملت‌های اروپا، رکورد دار هستند، اما تیم ملی آلمان در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر از دور رقابت‌ها کنار رفت و این یک فرصت طلایی برای اسپانیایی‌ها است که به این رکورد برسند. اسپانیا بعد از ژرمن‌ها با ۲۷ برد در رده دوم برترین تیم این رقابت‌ها از این حیث است.

۱۰ تیم با بیشترین برد در مسابقات جام ملت‌های اروپا

بیشتر بخوانید

تقابل ستاره‌های ناپولی در یورو ۲۰۲۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا تیم ملی فوتبال اسپانیا مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا مرحله یک رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد