Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@11:48:12 GMT

اعلام زمان رهاسازی آب زاینده رود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۳۸۵۸

اعلام زمان رهاسازی آب زاینده رود

به گزارش تابناک، واحد حفاظت رودخانه زاینده‌رود با صدور اطلاعیه‌ای هشدار داد با توجه به آب‌اندازی رودخانه زاینده‌رود از تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰، از هرگونه استقرار، تردد، توقف، شنا و ایجاد مانع در رودخانه زاینده‌رود در دوره توزیع آب جداً خودداری کنید.

واحد حفاظت رودخانه زاینده‌رود با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به آب‌اندازی رودخانه و افزایش میزان جریان خروجی سد زاینده‌رود از حدفاصل سد تنظیمی از تاریخ ۹ تیر ماه ۱۴۰۰، از هرگونه استقرار، تردد، توقف، شنا و ایجاد مانع در رودخانه زاینده‌رود در دوره توزیع آب جداً خودداری کرده و کلیه ضوابط ایمنی در خصوص حریم رودخانه را به طور کامل رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این اطلاعیه، در صورت وقوع و یا مشاهده هر گونه تخلف یا حادثه، مراتب را با شماره همراه ۰۹۱۰۹۷۸۹۰۰۲ و یا فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و نزدیکترین مرکز امداد و نجات آتش‌نشانی گزارش کنید.

در پایان این اطلاعیه آمده است، شرکت آب منطقه‌ای هیچگونه مسؤولیتی در خصوص حوادث احتمالی ناشی از عدم توجه به ضوابط ایمنی در حریم رودخانه را نخواهد داشت.

در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر رهاسازی آب زاینده رود منتشر شده بود.

با وجود اینکه زمان رهاسازی آب زاینده رود اعلام شده است اما برخی می گویند ممکن است این اتفاق رخ ندهد. چرا که امسال منطقه دچار خشکسالی بزرگی است و سدزاینده رود خالی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400 رودخانه زاینده رود آب اصفهان تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400 رودخانه زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس، گفت: دیوان محاسبات به موقع گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد و کمیسیون تلفیق نیز در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن مجلس فراهم نشد، اما در زمان خود در مجلس قرائت خواهد شد.

کد خبر 6091917 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید