Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کلهری روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح جهادی در ۲ بخش علائم ترافیکی فرسوده در تمامی نواحی منطقه پنج شناسایی و نسبت به نوسازی آنها اقدام می شود.

وی با اشاره به آغاز طرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی در منطقه پنج افزود: برای اولین بار در سطح این منطقه و در یک طرح جهادی و ضربتی ظرف مدت یک ماه تمامی علائم و المان های ترافیکی سطح منطقه که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده بودند نوسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهری تاکید کرد: از مدت ها پیش مناقصاتی در سطح هفت ناحیه منطقه پنج برگزار شد و خوشبختانه برنده داشت و با این اتفاق از امروز طرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی آغاز می شود.

شهردار منطقه پنج با اشاره به جزئیات این طرح اظهار داشت: این طرح جهادی و ضربتی در ۲ بخش انجام می شود که یک بخش نوسازی تجهیزات فرسوده و بخش دیگر حذف علائم و المان های زائد ترافیکی است.

وی با بیان اینکه از مدت ها پیش در هر ناحیه حدود پنج محور بررسی و شناسایی شد افزود: در این محورها تجهیزات ترافیکی فرسوده شناسایی و نواقص و کاستی ها مورد بررسی قرار گرفت و قرار است یک نوسازی و بازسازی اساسی در این زمینه داشته باشیم.

کلهری به بخش دوم این طرح اشاره کرد و افزود: در بخش دیگر به حذف علائم و المان های زائد و اضافی اقدام خواهیم کرد و در این راستا مکان هایی که نیاز به حذف این زوائد دارند شناسایی شده و نسبت به حذف زوائد آن اقدام می شود.

وی ادامه داد: مثلا یک معبر یا یک مسیر پیاده رو یا عابر رو که بنا به دلایلی جمع شده اما علائم و تجهیزاتش باقی مانده است که در این طرح، المان های زائد تمامی این معابر جمع آوری می شود.

شهردار منطقه پنج خاطرنشان کرد: این طرح به صورت جهادی برای اولین با در پایتخت و در این منطقه آغاز شده است و ظرف یک ماه می خواهیم نزدیک به ۴۰ معبر منطقه را نوسازی جدی انجام دهیم که می تواند یک الگو برای همه مناطق تهران باشد.

به گزارش ایرنا، منطقه پنج شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در شمال و شمال غرب کلان‌شهر تهران واقع شده‌است.

این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه ۲ شهر تهران در مجاورت طرشت و ستارخان و مرزداران و شهرک غرب و سعادت آباد و از غرب به منطقه ۲۲ شهر تهران، استادیوم آزادی محدود است و به بزرگراه های همت و حکیم و آبشناسان و باکری و ستاری و شیخ فضل‌الله نوری و لشگری و اشرفی اصفهانی و جناح دسترسی دارد.

پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت‌آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن و سولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی از محله‌های معروف واقع در منطقه پنج تهران هستند.

منطقه پنج پایتخت به پهنه توسعه شهر تهران نیز معروف است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری تهران شهر تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری تهران شهر تهران منطقه پنج شهر تهران طرح جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد

ابوالفضل طهماسبی از اجرای ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ هزار گروه جهادی در مناطق محروم کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سازمان بسیج سازندگی کشور در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی با مشارکت بسیج مستضعفین افزود: بیش از ۶۰ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد و در سامانه اطلس جهادی به ثبت رسیده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سال گذشته با همراهی کمیته امداد امام خمینی بیش از ۱۲ هزار خانه احداث شد و همچنین به مرمت برخی دیگر از منازل کمک کردیم.

سردار طهماسبی به آبرسانی به یک هزار و ۶۳۸ روستای محروم کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مهم در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام و از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت یک‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه بین مزارع ساخته شد و در حوزه آبخیزداری نیز ۸۳۴ پروژه از جمله احیای قنوات، ساخت استخر‌های ذخیره آب و ... در قالب طرح "آبخیز تا جالیز" به اجرا رسید.

دیگر خبرها

  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود