Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:07:58 GMT

عذرخواهی مولر به دلیل فرصت‌سوزی تاریخی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۴۵۷۵

عذرخواهی مولر به دلیل فرصت‌سوزی تاریخی

آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر انگلیس شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی روز گذشته آلمان که یک گل از انگلیس عقب بود بهترین فرصت ممکن برای به تساوی کشاندن بازی را به دست آورد. ارسال فوق‌العاده کای هاورتز، توماس مولر را با دروازه بان انگلیس تک به تک کرد. اما ضربه مولر از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت آلمان ها 2-0 از رقیب دیرینه خود شکست بخوردند و راهی خانه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس مولر در اینستاگرام خود به صحبت درباره این موقعیت از دست رفته پرداخته است.

 

 

مولر که از این شکست و حذف از رقابت ها بسیار غمگین بود، با انتشار عکسی از افسوس خوردن خود پس از هدر رفتن بهترین موقعیت گلزنی آلمان نوشت: "همین است، آن تک لحظه ای که تا ابد به خاطر خواهی داشت، آن تک لحظه ای که خواب را از چشمانت خواهد گرفت. آن لحظه ای که به عنوان یک فوتبالیست برایش کار و تمرین و زندگی می کنی. آن لحظه ای که به تو بستگی دارد که بتوانی تیمت را در یک مسابقه حذفی به بازی برگردانی و سرور را به تمام یک ملت فوتبالی هدیه دهی.

اینکه من این فرصت را داشتم و آن را از دست دادم به شدت برایم دردناک است. برای همه تیم دردناک است، هم تیمی‌هایم و مربی که به من اعتماد کرد که در زمین باشم.

اما بیش از همه این برای هواداران آلمان که به رغم شرایط سخت  از ما در یورو حمایت کردند، دردناک است.

ممنون از حمایت شما."

 

 

انگلیس اکنون مشغول آماده سازی برای بازی در مرحله یک چهارم نهایی برابر اوکراینی می شود که پس از وقت های اضافی در مرحله یک هشتم نهایی سوئد را حذف کرد.

 

در همین حال پیش از آغاز مجدد رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 در ماه سپتامبر، یواخیم لوو پس از 15 سال هدایت مانشافت از سمت خود کناره گیری می کند و تیم ملی آلمان دوران جدیدی را تحت هدایت هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن، آغاز خواهد کرد.

عصر جدیدی که البته مشخص نیست توماس مولر در آن نقشی داشته باشد یا نه...

تیم ملی آلمان توماس مولر یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان توماس مولر یورو 2020 توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ تهران خبر داد. 

رضا حیدری ادامه داد: در نمایشگاه ایران اکسپو علاوه بر ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان آذربایجان غربی ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز معرفی شده است. 

وی افزود: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد کیوآر تعریف شده است که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربیاو تصریح کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری استان نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!