Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات نشان می‌دهد میزان حملات قلبی در بین نظامیان آمریکایی که فایزر یا مدرنا دریافت کرده‌اند، افزایش یافته است. خبرگزاری میزان _ آنا به نقل از رویترز نوشت: نتیجه پژوهشی در آمریکا نشان داد نیرو‌های ارتش این کشور که واکسن کرونای فایزر یا مدرنا دریافت کرده بودند، به‌سرعت و بیش از حد انتظار دچار حملات قلبی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نتیجه این پژوهش که از ۲۳ فرد سالم با میانگین سنی ۲۵ سال در مدت چهار روز پس از دریافت یک دز واکسن کرونا انجام شد، نشان داد بسیاری از آن‌ها از ناراحتی قلبی شکایت داشته‌اند.   در میان افرادی که این واکسن را دریافت کرده‌اند، ۱۹ نفر از پرسنل نظامی فعلی ارتش آمریکا هستند که دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و باقی افراد یک دز دریافت کرده‌اند.   نتیجه این مطالعه نشان داد هشت نفر از پرسنل نظامی ارتش آمریکا تحت آزمایش‌های تشخیصی قرار گرفتند و علائم التهاب قلبی در آن‌ها مشهود بود.   هفته گذشته مقام‌های بهداشتی آمریکا درباره تزریق واکسن‌های مبتنی بر mRNA هشدار دادند و اعلام کردند تزریق این واکسن‌ها می‌تواند در افراد، به ویژه جوانان خطر ناراحتی‌های قلبی را افزایش دهد. بیشتر بخوانید: ارتباط مستقیم واکسن فایزر با التهاب عضلات قلب انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود. برچسب ها: فایزر مدرنا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فایزر مدرنا دریافت کرده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند