Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است شرکت در تورنمنت فوتسال باعث می‌شود تا بازیکنان پس از دوسال دوری از میادین بین المللی، محک خوبی بخورند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی قاره به میزبانی تایلند و با حضور تیم‌های ایران، تایلند، لیتوانی، ازبکستان، مصر، تاجیکستان، موزامبیک و کوزوو از ۳ تا ۸ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود که محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در این خصوص گفت: مدتهاست با کشور تایلند در خصوص برگزاری این تورنمنت به بررسی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این زمانی که برای برگزاری این تورنمنت در نظر گرفته شده بود با مسابقات لیگ و برنامه‌های ما همخوانی نداشت، اما خوشبختانه اکنون تاریخ بازی‌ها به گونه‌ای شده که می‌توانیم با تیم‌های فوق به رقابت بپردازیم.

وی ادامه داد: با توجه به دوری ۲ ساله از میادین بین المللی، شرکت در این مسابقات به سود ما خواهد بود. چرا که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند و محک مناسبی می‌خورند. در واقع این دیدار‌ها بیشتر جنبه تدارکاتی برای ما خواهد داشت چرا که باعث می‌شود کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم پی ببرد و برنامه ریزی دقیق تری برای جام جهانی فوتسال داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما دوسال از گردونه مسابقات تدارکاتی دور بوده ایم. حضور در این بازی‌ها با توجه به اینکه وضعیت مناسبی (از لحاظ مسابقات تدارکاتی) نداریم، بسیار مطلوب است. پیش از این برنامه ریزی مدونی برای برگزاری اردو‌ها و بازی‌های دوستانه داشتیم، اما باید قبول کنیم که شرایط کرونا باعث شد تا از تمرین و بازی دوستانه دور باشیم. هر چند که تمرینات در حال برگزاری است، اما برگزاری یک مسابقه دوستانه برابری می‌کند با ۱۰ جلسه تمرین. بر همین اساس سفر به تایلند و رقابت با ۷ تیم حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی قاره باعث می‌شود تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد.

ناظم الشریعه ادامه داد: در این تورنمنت تیم‌های اروپایی، آسیایی و آفریقایی حضور دارند و این موضوع کمک خوبی به ما می‌کند. قرار است بین ۱۴ تا ۱۶ بازیکن را به تایلند اعزام کنیم تا ارزیابی دقیق تری از بازیکنان داشته باشیم.

تیم ملی فوتسال" الف و ب " طی روز‌های آینده یک بازی دوستانه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار خواهند کرد. سرمربی تیم ملی در این خصوص گفت: برای شبیه سازی مسابقات در تورنمنت تایلند، این دیدار را در نظر گرفتیم تا بازیکنان از لحاظ ذهنی و جسمانی به یک آمادگی نسبی برسند.

بیشتر بخوانید: قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی فوتسال

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتسال فدارسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال فدارسیون فوتبال سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به ادامه همکاری با وحید شمسایی گفت: با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، احسان اصولی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی از جام ملت‌های آسیا گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

وی ادامه داد: از تمام حمایت‌های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان‌ خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردوهای تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفادی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با پرقدرت ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وحود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قراردادها حساس هستند و این موارد کاملا انجام می شود خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم