Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:01:04 GMT

مهم ترین گل زندگی ام را به ثمر رساندم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۴۷۸۵

مهم ترین گل زندگی ام را به ثمر رساندم

ماریو گاورانوویچ، ستاره تیم ملی سوئیس گلزنی برابر فرانسه را مهم ترین لحظه دوران ورزشی خود قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس دست به کار بزرگی زده و موفق شد در ضربات پنالتی مدعی اول یورو 2020 و مدافع عنوان قهرمانی جهان را حذف بکند. ماریو گاورانوویچ روی پاس گرانیت ژاکا در دقیقه 90 گل تساوی سوئیس را به ثمر رساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا او ابراز امیدواری کرد این روند گلزنی در بازی های بعدی سوئیس نیز ادامه داشته باشد.

 

ماریو گاورانوویچ گفت: "شاید همان لحظه اول متوجه اهمیت این گل نشدم، اما پس از آن حس خوبی بود داشتم. این 100 درصد مهمترین گل زندگی حرفه ای من و فکر می کنم این یکی از مهمترین گل های تاریخ تیم ملی سوئیس است. این باعث افتخار من است و امیدوارم که در بازی های بعدی نیز قادر به زدن گل های مهمی برای تیم ملی سوئیس باشم.

 

 

ضربات پنالتی؟ من فقط به لحظه ضربه زدن فکر می کردم. سرمربی پرسید چه کدام بازیکنان آماده ضربه زدن هستند و چند بازیکن جواب مثبت دادند. اما من بلافاصله گفتم که می خواهم اولین نفری باشم که پشت توپ قرار می گیرد."

 

دومینیک بلان، رئیس فدراسیون فوتبال سوئیس نیز در مورد این پیروزی بزرگ گفت: "من برای تیمی خوشحالم که طی یک ماه تمرین اخیر به طرزی باورنکردنی متمرکز بوده و فقط تمرین کرده است. سوئیس شایسته پیروزی بود و من خوشحالم توانستیم تمام مردم سوئیس و همه هواداران را خوشحال کنم. ما مقابل قهرمان جهان پیروز شدیم و این باورنکردنی است، اما ما هنوز در وسط مسابقات هستیم. به همین دلیل است که با حداکثر تمرکز برای بازی بعدی آماده می شویم، زیرا می خواهیم به تاریخ سازی ادامه دهیم."

تیم ملی سوئیس یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سوئیس یورو 2020 تیم ملی سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • (تصاویر) زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!