Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌السلام سید احمد سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فراخوان هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در هفته وقف سال گذشته اعلام شده است، اظهار داشت: این جشنواره دارای هشت بخش است که بخش پژوهشی آن به استان اصفهان واگذار شده و دبیرخانه آن در دانشگاه علوم قرآنی استان دایر شده است.

وی با بیان اینکه فرخوان بخش پژوهشی هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در هفته پژوهش در اصفهان رونمایی شده است، افزود: در مجموع یک هزار و ۱۲۰ مقاله و کتاب به دبیرخانه بخش پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶۰ اثر مجوز داوری دریافت کرد

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی استان اصفهان با اشاره به اینکه پس از بررسی اولیه ۴۶۰ اثر مجوز داوری دریافت کرد، ادامه داد: داوری مرحله اول انجام و در نهایت ۲۰۳ اثر به مرحله دوم داوری راه یافته است.

وی به استفاده از ظرفیت افراد متخصص برای داوری کتب و مقالات ارسال شده به بخش پژوهشی هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ادامه داد: این داوران دارای مدارک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی، تاریخ، حقوق، فقه حقوق، جامعه شناسی و … است.

حجت‌السلام سجادی با بیان اینکه بین ۱۵ تا ۲۰ اثر به مرحله سوم داوری راه می‌یابد، ابراز داشت: در نهایت ۵ اثر برتر معرفی خواهد شد که ممکن است در هر رتبه یک یا چند اثر برگزیده شود.

کد خبر 5247768

منبع: مهر

کلیدواژه: وقف چشمه همیشه جاری طرح پژوهشی دانشگاه علوم قرآن کریم ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا اردبیل واکسن کرونا ایلام مواد مخدر کنکور سراسری قوه قضاییه هفته قوه قضاییه وقف چشمه همیشه جاری بخش پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان