Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:13:23 GMT

رشد ۲۰۰ درصدی فروش شرکت مس در سه‌ماهه نخست امسال

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۵۵۲۵

رشد ۲۰۰ درصدی فروش شرکت مس در سه‌ماهه نخست امسال

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۰۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم درحالی‌که سال گذشته نیز رکوردهای بسیارخوبی ثبت شد.

"اردشیر سعدمحمدی" امروز ۹ تیرماه در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در سرچشمه، اظهار کرد: این حضور نشانه اهمیت به تولید در کشور است و وظیفه خود می‌دانم از تک‌تک مدیران و پرسنل شرکت ملی صنایع مس ایران تشکر کنم چراکه عاشقانه، صادقانه و با خلوص نیت کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت شرکت مس عنوان کرد: با فروشی که در این هفته انجام می‌دهیم تا پایان تیرماه به اندازه کل سال ۹۸ در این چهارماه فروش خواهیم داشت که این یک اتفاق بزرگ است.

سعدمحمدی ادامه داد: در سه‌ماهه نخست سال جاری به اندازه ۲۰۰ درصد رشد فروش نسبت به سال گذشته داشتیم درحالی‌که سال گذشته نیز رکوردهای بسیارخوبی ثبت شد لذا روند مناسب و شرایط خوبی را طی می‌کنیم.

وی یادآور شد: در بحث تولید تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن کاتد را به همت کارکنان و پرسنل تولید کردیم، شرایط صادرات مساعد است و در توسعه‌ها نیز اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و امیدواریم ظرف چهارسال آینده جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: امیدواریم این کار بزرگ را که شاخصه‌های عددی بین‌المللی دارد به یاری خدا و همت پرسنل و کارکنان اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این جلسه گفت: روند خوبی در تولید طی می‌شود و امسال نیز سعی کرده‌ایم اعداد سخت پارسال را در تولید و بهره‌وری داشته باشیم.

"حسین احمدی" با اشاره به اینکه در زمینه توسعه در دره‌زار و درآلو وضعیت خوبی داریم، افزود: در حوزه‌های بهره‌وری انرژی و مصرف آب با تدبیر مسئولان عالی‌رتبه کشور آب خلیج فارس نیز به سرچشمه رسید و با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های توسعه، معضل کمبود آب بود این مشکل رفع شد. در برق نیز مصوبه احداث نیروگاه را داریم که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و امیدواریم در همه زیرساخت‌های شرکت بتوانیم رتبه خوبی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های فنی مجتمع در سایه تحریم و شرایط کرونا میسر شده، خاطرنشان کرد: در مسئولیت‌های اجتماعی نیز شرکت مس پیشرو بوده و امیدواریم با تلاش همکاران و افزایش درآمد شرکت، بتوانیم به مردم منطقه و پیرامون، کمک‌های بیشتری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت مس رشد توليد کاتد مس سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی

رضا حمیدپور گفت: طی این مدت ۲۶۸هزار و ۶۹۷ مورد خدمات خرید و فروش اینترنتی در این استان انجام شد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد فعالیت الکترونیکی با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه و مشاغل خانگی اضافه کرد: اداره کل پست البرز برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در بخش خدمات الکترونیکی پست مسیر جدیدی تعریف و هدفگذاری کرده است.

حمیدپور گفت: در دولت سیزدهم شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بخش توسعه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی کالا وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌ها شده که در استان البرز با ۶۷۰ شرکت، فروشگاه، مشاغل خانگی به منظور صیانت از اشتغال و کارآفرینی قرار داد منعقد شده است.

مدیرکل پست البرز اضافه کرد: میزان مرسولات تجارت الکترونیک البرز طی سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و ۲۶۸ هزارو ۶۹۷ مرسوله تجارت الکترونیک جابه جا شده است.

وی بیان کرد: بیش از پنج میلیون و ۷۱۹ هزار و ۶۷۰ مرسوله طی سال گذشته در شعب پستی این استان جابه جا شد.

حمید پور گفت: طی این مدت ترافیک پست پیشتاز چهار میلیون و ۷۹۰ هزارو ۷۹۶ مورد، پست سفارشی ۳۵ هزارو ۵۵۰ مورد و پست ویژه ۶۱۶ هزارو ۹۲۳ مورد بوده است.

وی بیان کرد: ترافیک مرسولات وارده طی این مدت ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار مورد و مرسولات صادره پنج میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۳۴ مورد بوده است.

مدیرکل پست استان البرز یادآورشد: استقبال مشتریان از خرید‌های اینترنتی و روند رو به افزایش فروشگاه‌های عرضه کننده، موجب تقویت تجارت الکترونیکی در استان البرز شده است.

وی گفت: امسال بیش از هفت هزار گذرنامه زیارتی به ویژه در ایام محرم و صفر توزیع شده است.

وی افزود: اکنون ۱۶۱ واحد پستی در استان البرز فعالیت می‌کنند که ۱۵۶فقره آن شهری و بقیه روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند