Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های رئیس جمهور منتخب در خصوص ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار مختلف کشور، گفت: بر این اساس چشم انداز روشنی پیش روی سهام فلزات در بازار سرمایه وجود دارد و همین امر سبب خواهد شد که اگرچه قیمت‌های جهانی اندکی رو به کاهش گذاشته‌اند، اما این چشم‌انداز رو به رشد سهام فلزی را در بازار سرمایه تقویت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محرک اصلی رشد قیمت کامودیتی‌ها در بازار سرمایه که باعث سودآوری و رشد سهم می‌شود، بازار دلار است که طی هفته‌های گذشته روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است؛ این در شرایطی است که قیمت جهانی فلزات رو به کاهش بوده و اگر نخواهیم بگوییم که بازاری تیره و تار دارند، می‌توان گفت که حداقل شاهد افت ده درصدی قیمت، ظرف یکماه اخیر بوده‌ایم.

به گفته علی محمدی، نرخ رشد دلار می‌تواند این کاهش نرخ قیمت‌های جهانی را پوشش دهد؛ اما در مجموع اگر جو بازار مثبت باشد، بعد از گذشت مدتی، به کل بازار تسری خواهد یافت؛ به خصوص اینکه بعید می‌دانم چشم‌انداز منفی مقابل بازار فلزات باشد.

وی اظهار داشت: شعار رئیس جمهور منتخب ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار مختلف مردم است که این خود باعث و محرکی برای رشد قیمت فولادی‌ها در آینده خواهد شد.

علی محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه قطعی‌های مکرر برق، برنامه‌های تولیدی واحدهای فولادی و سیمانی را تحت تأثیر قرار داده است، آیا بازار سهام نیز از این کاهش تولید متأثر خواهد شد، گفت: مشکل برق تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت بنابراین نمی‌تواند اثر درازمدتی بر روی تولید و به تبع آن بر روی سهام این شرکتهای بورسی بر جای بگذارد.

کد خبر 5247779 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس فلزات نادر بازار سهام ساخت و ساز رسول علی محمدی قیمت دلار شاخص کل بورس بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران بورس تهران نهاده های دامی قیمت نفت رمز ارز قیمت یورو بورس بازار سرمایه اقتصاد چین مصرف برق بازار سرمایه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه