Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از اولویت‌های مهم نیروهای مسلح برخورد قاطعانه با سرشبکه‌های نفوذ و فساد در کشور باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در همایش استانی " تکریم و اکرام منابع انسانی در نیروهای مسلح" با اشاره به جایگاه قوای مسلح در کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح ستون امنیت و اقتدار کشور هستند و همچون دژ مستحکمی در برابر توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان عمل می کنند و بهترین حافظان منافع و عزت و اقتدار ملی می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقویت و افزایش قدرت همه جانبه نیروهای مسلح یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه است و لذا ارتقای قدرت در همه سطوح و عرصه ها در سایه فرماندهی معظم کل قوا همواره باید در دستور کار باشد.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: بزرگترین دستاورد مجاهدت های نیروهای مسلح ایجاد امنیت پایدار و خنثی سازی توطئه های دشمنان در طول 42 سال گذشته است که با انگیزه های الهی و همراه با اعتقاد راسخ و اراده الهی به تحقق رسیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جانفشانی قوای مسلح در طول انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح بوده اند و همواره در مقاطع مختلف با پشتیبانی های خود از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کردند.

وی بیان کرد: وجود اعتقادات محکم دینی، روحیات جهادی و انقلابی و معنویت در نیروهای مسلح مهمترین رویکرد پیشرفت و موفقیت در نیروهای مسلح است که با وحدت و هم افزایی همه جانبه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند و وحدت نیروهای مسلح به برکت تفکر انقلاب اسلامی ایجاد شده و خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: یکی از مسائلی که امروز باید بیشتر مورد توجه باشد تکریم و اکرام است و باید به شکل دوطرفه اتفاق بیفتد چراکه تکریم و اکرام درون سازمانی و برون سازمانی قطعا موجب برکات و خیرات فراوانی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح خداباورانه و مومنانه در مسیر تحقق اهداف گام برمی دارند که شرط این موفقیت سلامت همه جانبه در فعالیت ها است که یکی از راه های آن تکریم و اکرام دوسویه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی: ایران اسلامی با مجاهدت قوای مسلح در اوج اقتدار قرار داردسردار قربانی: تجربیات دفاع مقدس اندوخته ارزشمند قوای مسلح استاراک| وحدت قوای مسلح به عامل مهم قدرت و اقتدار کشور تبدیل شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اخلاق کریمانه باید همواره در دستور کار همه ارکان کشور باشد و نیروهای مسلح با تعصب بر روی مکارم اخلاق باید در تکریم و اکرام پیشتاز باشند.

وی تصریح کرد: برخورد کریمانه از دستورات دینی و سیره مهم اهل بیت(ع) است و جزو مقدس ترین کارها به شمارمی رود و باید بیشتر به آن توجه داشته باشیم.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اولویت‌های قوای مسلح گفت: یکی از اولویت های مهم نیروهای مسلح برخورد قاطعانه با سرشبکه های نفوذ و فساد در کشور باشد که باید با مشارکت و هم افزایی همه جانبه ارکان کشور رقم بخورد و هیچ گونه مماشات نباید در این خصوص اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد نیروهای مسلح در انتخابات بسیار شایسته تقدیر است چراکه علاوه بر خنثی کردن توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان موجب شدند انتخابات با سلامت همه جانبه و امنیت کامل برگزار شود.

امام جمعه اراک عنوان کرد: یکی از بزرگترین نعمات در انقلاب اسلامی هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح در همه عرصه ها و مقاطع است و لذا تقویت نیروهای مسلح در همه ابعاد ضامن حفظ دستاوردها و آرمان های نظام اسلامی است.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی تکریم و اکرام دری نجف آبادی نیروهای مسلح همه جانبه قوای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند