Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد : نوزدهم خرداد ماه پرونده مبنی بر سرقت طلا از محل شرکت خصوصی، به ارزش یکصد و ۸۰ میلیون تومان به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با دعوت از شاکی، وی در خصوص جزئیات سرقت اظهار کرد، شانزدهم بهمن ماه سال گذشته متوجه شدم طلاهایم را که در داخل کشوی میز محل کارم واقع در زعفرانیه گذاشته بودم سرقت شده است و در این خصوص به شخص خاصی مظنون نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد شاکی مدیر عامل شرکت است و ۲ کارمند آقا و کارمند خانم دارد. کارمند خانم به اسم مژده چند ماهی است که تسویه حساب کامل کرده و کارمند دیگر به اسم "امید" اظهارات ضد و نقیضی دارد و اتهامات را متوجه کارمند سابق شرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد امید با چند طلا فروش در ارتباط است، تصریح کرد: با دعوت از طلا فروشان، یکی از آن‌ها به اسم رضا اظهار داشت، از همان ابتدا متوجه سرقتی بودن طلا‌های مسروقه شده و طلای مربوطه را زیر قیمت بازار در مقابل پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون تومان از امید خریداری کرده است و در ابتدا مبلغ ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به وی پرداخت و با درخواست فاکتور خرید از امید و با تهدید وی مبنی بر معرفی به پلیس از پرداخت الباقی مبلغ خودداری کرده ا ست.

سرهنگ شریفی ادامه داد: با کشف زوایای جدیدی از پرونده، امید در بازجویی مجدد به ناچار به سرقت از شرکت و فروش طلا‌ها به مالخر اعتراف کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از محل کار مالخر یک حلقه انگشتر سفید رنگ با نگین‌های اصل برلیان متعلق به شاکی کشف شد که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

سرقت طلا فقط بخاطر پرداخت مهریه

سرقت طلای زنان بیمار، بهانه‌ای برای خوشگذرانی زن میانسال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت طلا سرقت اموال پایگاه یکم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان از واجدین شرایط، دعوت به همکاری می‌کند.

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی خود در نظر دارد از واجدین شرایط آقا در مقطع کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی و گزینش برای نیروی بهره‌بردار، دعوت به همکاری کند.

شرایط عمومی: دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

دارا بودن حداکثر سی (۳۰) سال سن (متولدین ۱۳۷۳/۰۲/۰۱ به بعد)

شرایط احراز
عنوان شغل مقطع رشته تحصیلی مورد نیاز
کارمند بهره برداری کارشناسی مهندسی شیمی (همه گرایش‌ها به غیر از صنایع غذایی)، مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
تعداد نیروی مورد نیاز
عنوان شغل سهمیه آزاد جنسیت
کارمند بهره برداری ۵۰ مرد
مواد آزمون

آزمون عمومی

زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی، فناوری اطلاعات (مهارت‌های Word، PowerPoint، Excel،Internet)

آزمون اختصاصی

موازنه، ریاضی مهندسی، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، ترمودینامیک، جرم، سینتیک، عملیات واحد، کنترل، زبان تخصصی

جدول زمان‌بندی

ثبت نام: شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سامانه uiazmoon.ir

دریافت کارت ورود به جلسه: از ۸ خردادماه ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون: جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳

کد خبر 748387

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم