Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش مفهوم حقوق بشر آمریکایی و تاثیر آن بر سیاست‌های کلان مدیریتی ایران در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد.

کانون حقوق بشر اسلامی دانشگاه آزاد کرمان در پایتخت مقاومت ایران، کرمان به منظور تبیین مبانی حقوق بشر و شهروندی همایشی با موضوع، مفهوم حقوق بشر آمریکایی و تاثیر آن بر مدیریت کلان ایران برگزار کرد که در این جلسه به تبیین حقوق بشر آمریکایی و افشای آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این همایش علی حدادزاده شکیبا سخنران جلسه گفت: راهکار‌ مورد استفاده آمریکا و هم پیمانان غربی اش در پیش برد اهداف سلطه جویانه خود از طریق مفاهیم زیبایی همچون حقوق بشر و صلح بود ،به نحوی که بر اساس دکترین استعمار نوین، چپاول کشور‌های ضعیف تر، از طریق هم راستا کردن آن‌ها با خود، به واسطه فریب آن‌ها در الحاق به دستورالعمل هایی همچون حقوق بشر و امثال آن است.

درپایان این همایش بیانیه‌ای صادر شد که متن آن بدین شرح است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین و السلام علی من اتبع الهدی

کانون حقوق بشر اسلامی دانشگاه آزاد کرمان که مزین به نام بزرگ سردار ایران مقاوم و سربلند، حاج قاسم سلیمانی عزیز می باشد، در نظر دارد با بکارگیری نیرو‌های جوان و عالم و انقلابی، در راستای پیگیری حقوق بشر از منظر بین المللی و حقوق شهروندی از منظر داخلی، اقدامات موثری، همچون برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، ارتباط بین المللی با موسسات علمی معتبر و اساتید آنها، برقراری ارتباط با دانشمندان نظریه پرداز در رابطه با مسئله بغرنج حقوق بشر و استیفای آن و نیز مهمتر از همه، پیگیری مستمر اقدامات عملی در راستای بهبود حقوق شهروندی ایرانیان، خصوصا مردم شریف کرمان و دانشجویان دانشگاه آزاد نماید.

از این رو، کانون حاضر که مبتنی بر فعالیت‌های دانش بنیان و به دور از هرگونه عوام اندیشی و خرافه پرستی است، از هیچ گونه کوششی در راستای تبیین مسائل علمی و عملی مربوط به حقوق بشر، خواه داخلی و خواه بین المللی دریغ ننموده و از خداوند متعال و در ذیل الطاف اشرف مخلوقات خود در معنای واقعی، یعنی امام زمان (عج)، می خواهد که سربازان کوچک و ناتوان خود را یاری نموده و در مقابل هر نوع انحراف و توطئه‌ای که ممکن است از سوی انسان‌های شرور و نادان صورت گیرد، در امان قرار دهد. چرا که همه اوست و ما هیچیم؛ لذا جوانان متعهد در پیگیری چنین مسائل مهمی که ممکن است مطلوب و کعب الآمال استعمار خارجی و برخی قدرت طلبان خائن به ملت نباشد، قدم در راه پر تلاطمی گذاشته که طبیعتا بنا به قسم شیطان لعین، مبنی بر بسیج نمودن تمامی ایادی خود از انس و جن در راستای مانع تراشی و توقف راه دانشمندان ربانی و دوستدارانشان به هیچ عنوان کوتاهی نکرده و گویند تا آن زمان که عالمی ربانی در میان مردم است، شیطان فریاد کشیده که وی در حالی نابود کردن من است و‌ای بندگان من از انس و جن، تمام تلاش خود را صرف مانع تراشی بر سر راه او، از طریق تخریب شخصیت، توهین، دروغ و ... نمایید و چون که آن عالم از میان امت رخت بر بندد، گویند شیطان از فرط خوشحالی فریادی مهیب زند که امروز، روز گمراهی مردم و به رسوایی کشیدن دشمنان همیشگیم یعنی فرزندان آدم است.

از این رو، عاجزانه از حضرت باری مرتبت و ولی به حقش امام زمان (عج) و نه انسان‌هایی که مسئولیتی را موقتا به عاریت گرفتند و بعضا مصداق آیه شریفه ما غرک بربک الکریم و الهاکم التکاثر شده اند، دل نبسته و صادقانه، از تمام وجود گوییم ایاک نعبد و ایاک نستعین و به هیچ عنوان خلف وعده نکرده و دل در گرو یار حقیقی داریم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق بشر دانشگاه آزاد حقوق بشر آمریکایی دانشگاه آزاد حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین