Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:10:25 GMT

هوملس: فکر می‌کردم می‌توانیم قهرمان شویم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۵۷۴۲

هوملس: فکر می‌کردم می‌توانیم قهرمان شویم

تیم ملی آلمان با شکست برابر انگلیس از رقابت های یورو 2020 کنار رفت تا برای بازیکنان این تیم و هوادارانشان جز آه و افسوس چیزی باقی نماند.

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس  و توماس مولر که پس از دو سال دوری مجددا به تیم ملی آلمان دعوت شده بودند تا در راه رسیدن یوآخیم لوو به آخرین قهرمانی‌ پیش از کناره‌گیری‌اش به او کمک کنند، با نمایشی که در بازی روز گذشته این تیم برابر انگلیس داشتند از متهمان اصلی شکست تلخ و حذف این تیم از یورو 2020 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غفلت مدافعان آلمان روی هر دو گل انگلیس به شدت به چشم می آمد و توماس مولر نیز بهترین بخت مانشافت برای به تساوی کشاندن بازی را در یک فرصت تک به تک با جوردن پیکفورد، دروازه بان انگلیس، از دست داد.

 

هوملس در حالی که هنوز در اتوبوس تیم ملی آلمان و در راه بازگشت به خانه بود در این باره پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

 

هوملس نوشت: "تمام شد. رقابت های قهرمانی اروپا برای ما به پایان رسید و من اینجا در اتوبوس نشسته ام و نمی خواهم این موضوع را بپذیرم. نمی توانم افکارم را منظم کنم و احساس می کنم که باید آنچه را که در ذهنم می گذرد بنویسم. نومیدی همه ما از این نتیجه بسیار عظیم است. ما فقط در یک بازی از چهار بازی پیروزی شدیم و سزاوار بازگشت به خانه بودیم.

از طرف دیگر من شاهد بوده ام که در هفته های گذشته چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک گروه چقدر از خودمان مایه گذاشتیم و تلاش کردیم.

اینکه دوباره عضوی از تیم ملی باشم برای من بی نهایت خوشایند بود و فکر می کردم که ما هر چه که لازم است را برای قهرمانی در این تورنمنت داریم. هر چند که می دانم گفتن این موضوع الان و بعد از این شکست عجیب به نظر می رسد.

اکنون این یادداشت را به پایان می برم، همواره سر و سامان دادن به این افکار آن هم به این سرعت پس از حذف شدن بسیار دشوار است..."

 

کتی، همسر هوملس، نیز در کامنتی به حمایت از همسرش پرداخت و نوشت: "تو هر چه که در توان داشتی و حتی بسیار بیشتر از توانت ارائه دادی. اینکه چقدر درد زانویت را تحمل کردی و تلاش کردی که برای این تورنمنت و برای تیمت و برای آلمان در بهترین فرم باشی... شایسته احترام بیشتری از سوی دیگران هستی."

 

هوملس پس از حذف از یورو درباره آینده اش در تیم ملی آلمان مستقیما صحبت نکرد و گفت: "در طول هفته های آینده به این موضوع فکر می کنم. در کل باید این تورنمنت را به عنوان یک شکست ناامیدکننده در نظر بگیرم."

تیم ملی آلمان ماتس هوملس یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان ماتس هوملس یورو 2020 تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد