Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در راستای برگزاری سومین مرحله از طرح توانمندسازی صدف، تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری پارک فناوری پردیس با مرکز نوآوری صبا امضا شد. این تفاهم‌نامه به جهت برگزاری طرح صدف در استان تهران انجام شده است. 

تفاهم نامه همکاری با حضور جباری پور، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، دهدشتی، مدیرعامل مرکز نوآوری صبا و همچنین با حضور مرتضایی فرد، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشور و عبدالهیان، رییس هیات مدیره مرکز نوآوری صبا امضاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری است و هدف آن ارایه سرویس به جامعه هدف صندوق بازنشستگی به عنوان یک بستر تسهیل‌گر برای ارایه خدمات کارهای استارتاپی و نوآورانه در حوزه بازنشستگان است تا این قشر بتوانند از دستاوردها، محصولات و خدمات خلاقانه و نوآورانه آن استفاده کرده و زیست توام با رفاه و کیفیت بیشتر را در دوره سالمندی تجربه کنند.

شایان ذکر است،‌ هدف از برگزاری طرح توانمندسازی صدف، آموزش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی دانشی با تمرکز بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به‌منظور کمک به آنها برای ورود به بازار کار است.

این طرح همچنین به ایجاد زمینه نقش‌آفرینی موثر در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و ویژگی‌های فردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کمک می‌کند.

گفتنی است، سومین دوره طرح توانمندسازی صدف با مشارکت دانشگاه‌ها، بنیادهای نخبگانی استان‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری در استان‌های تهران (توسط مجموعه‌های بنیاد نخبگان استان تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مرکز نوآوری صبا، شهرستان ورامین)، اصفهان، یزد، کرمانشاه، گیلان، گلستان، قم، قزوین و خراسان در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تفاهم نامه پارک فناوری پردیس مرکز نوآوری صبا صندوق بازنشستگی مرکز نوآوری صبا تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان بازدید از پاویون استان فارس، با حضور نمایندگان استانداری و هیات‌های بین‌المللی، دو تفاهم‌نامه همکاری استان فارس در کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی و همکاری در زمینه پرورش و صنعت گوشت قرمز با کشور مغولستان امضا شد.

وی افزود: یک تفاهم‌نامه همکاری نیز در زمینه بسته‌بندی و صادرات میوه و تره‌بار با کشور روسیه به امضا رسید.

این مقام مسوول به حضور بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور دنیا در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و گفت: همچنین از دو سامانه در زمینه توسعه زنجیره تولید و ارزش گیاهان دارویی رونمایی خواهد کرد.

مویدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۷ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، پتروشیمی و سایر گروه‌های تولیدی برگزار شده است، افزود: امضای تفاهم‌نامه توسعه صنعت نفت و گاز با کشور چین نیز از دیگر اقدامات انجام شده در نخستین روز بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در تهران و برای مدت ۵ روز آغاز به کار کرد.

کد خبر 6092339

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور