Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدول برترین گلزنان شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا تعداد قابل توجهی از بازیکنان شاغل در لیگ ایتالیا حضور دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های یورو 2020 تا پایان مرحله یک هشتم نهایی‌اش نه تنها به کام تیم ملی ایتالیا پیش رفته بلکه برای بازیکنان شاغل در این کشور هم مطلوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تنها 7 بازی دیگر به بسته شدن پرونده یورو باقیست بازیکنان شاغل در سری A توانسته‌اند 30 گل از مجموع 123 گل به ثمر رسیده در یورو 2020 را به نام خود ثبت کنند که این برابر با رکوردی است که بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس در یورو 2016 به ثبت رساندند.

در همین حال اما بازیکنان تیم آتالانتا بیش از ملی‌پوشان دیگر تیم‌های باشگاهی سری A جلب توجه کرده‌اند چرا که 5 تن از آنها در این دوره یورو گلزنی کرده‌اند. پیش از این تنها سه مرتبه در تمامی ادوار جام ملت‌های اروپا رخ داده که 5 بازیکن یک تیم باشگاهی در یک دوره از مسابقات گلزنی کنند. بازیکنان رئال مادرید در سال 2012، بارسلونا در سال 2000 و اندرلشت بلژیک در سال 1984 این کار را انجام داده بودند. اگر از میان روسلان مالینوفسکی بازیکن تیم ملی اوکراین، رمو فرولر بازیکن تیم ملی سوئیس و رافائل تولوی بازیکن تیم ملی ایتالیا که همگی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده‌اند، حتی یک نفر بتواند در این مرحله یا مراحل بعدی گلزنی کند، نام آتالانتا به عنوان باشگاه به عنوان تنها تیمی که 6 بازیکنش در یک دوره یورو گلزنی کرده‌اند ثبت خواهد شد.

رده‌بندی بازیکنان شاغل در سری A که در یورو 2020 گلزنی کرده‌اند:

1- کریستیانو رونالدو از یوونتوس 5 گل
2- روملو لوکاکو از اینتر 3 گل
3- چیرو ایموبیله از لاتزیو،‌آلوارو موراتا از یوونتوس، ایوان پریشیچ از اینتر، متئو پسینا از آتالانتا، مانوئل لوکاتلی از ساسولو، یواکیم مائله از آتالانتا  همگی 2 گل

4-  لورنزو اینسینیه از ناپولی، فدریکو کیه‌زا از یوونتوس، میکل دامسگارد از سامپدوریا، آرون رمزی از یوونتوس، گوران پاندف از جنوا، روبین گوسنز از آتالانتا، کارول لینتی از تورینو، میلان اشکرینیار از اینتر، الکسی میرانچوک از آتالانتا و ماریو پاشالیچ از آتالانتا همگی با یک گل

یورو 2020| ایتالیا کارآمدترین تیم جام شانزدهم در استفاده از بازیکنان تعویضی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بازیکنان شاغل تیم ملی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اختیار خودش بود، بهبود بخشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا