Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی این استان افزود: به دنبال پیگیری‌های انجام شده در تهران مقرر شده است تا زمین در کوتاه‌ترین زمان آزادسازی و عملیات برای احداث ایستگاه آغاز شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: در راستای حفظ حق و حقوق مردم باید تا آخرین لحظه مدیریت تلاش کرد و چنانچه مدیری در این خصوص سستی کند ،سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صورت مکتوب گزارش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، روند اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن به عنوان مهمترین طرح اقتصاد مقاومتی این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اگر چه چالش‌هایی در این میان وجود داشت و اما در حوزه پیمانکاری تقویت بیشتری شود و با این وجود روند اجرای طرح به خوبی پیش رفته است.

عباسی اعتبار مصوب برای این طرح را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان تاکنون ۲۰۰ میلیاد تومان اعتبار جذب شده و برای سال جاری نیز ۷۰ میلیارد تومان در قانون بودجه به تصویب رسیده و ۹۴ میلیارد تومان نیز هفته گذشته به استان ابلاغ شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری چالش جدی برای تکمیل این طرح را آبگیر آن دانست و گفت: جای نگرانی ندارد و امید است با تلاش‌ مسوولان این چالش نیز از میان برداشته شود.

عباسی همچنین نسبت به عملکرد توانیر در احداث خط ۶۳ کیلوواتی به منظور برق‌رسانی به مجتمع فولاد چهارمحال انتقاد کرد و اظهار داشت: این طرح جزو تعهدات توانیر است و چنانچه اعتبار اختصاص یافته به این طرح را جذب نکند به منزله ترک فعل است و به مقام قضایی معرفی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از پیشرفت ۷۰ درصدی طرح آبرسانی بن به بروجن خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات ابلاغی این طرح جذب شده است.

قدوس کریمی افزود: ۲۱ تیر مشاور جدید طرح انتخاب و معرفی می شود.

وی تصریح کرد: احداث آبگیر که مهمترین بخش طرح است شامل سه بخش تجهیزات، ابنیه و جاده دسترسی است که تاکنون ۷۰ درصد تجهیزات ساخته شده است.

به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد به طول ۹۲ کیلومتر با هدف جابجایی بار و مسافر احداث می‌شود و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌کند.

در طول مسیر این طرح، پنج دستگاه پل بزرگ پیش‌بینی شده که از ارتفاع ۲۰ تا ۵۰ متر از سطح زمین قرار گرفته‌ است و طول کلی این پل‌ها حدود ۲.۵ کیلومتر بوده که همگی در حال احداث هستند.

برچسب‌ها اقبال عباسی جهش تولید وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی اداره کل راه آهن غرب کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقبال عباسی جهش تولید وزارت راه و شهرسازی اقبال عباسی جهش تولید وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی اداره کل راه آهن غرب کارآمدی دولت چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

تردد در گردنه‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری