Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور پس از بازدید از بخش‌های مختلف پروژه مقاوم‌سازی شرکت گاز استان تهران، از عملکرد این شرکت قدردانی کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی در این باره گفت: این قدردانی به‌دلیل عملکرد شرکت گاز استان تهران در پیشبرد بخش‌های مختلف این طرح مهم، برای کاهش خطرپذیری در حوزه شریان‌های حیاتی شهر تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این بازدید از بخش‌های مختلف مانند ایستگاه 91 و آزمون تجهیزات سیستم شتاب‌نگاری و سیستم قطع پنوماتیک، ساختمان مرکزی بحران و CCB، انجام شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران درباره روند پیشرفت پروژه‌های مقاوم‌سازی اظهار کرد: بلوک‌بندی شهر تهران به دو سوپر بلوک شمالی و جنوبی و میان بلوک‌ها و تجهیز آنها به شیرهای قطع گاز، جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو و ایجاد شبکه شتاب‌نگاری به‌طور کامل انجام شده است.
توکلی تصریح کرد: بیش از 76 درصد از ساخت ساختمان پشتیبانی و مرکز مدیریت بحران و ایجاد سیستم قطع اضطراری، مراحل کار انجام شده و پروژه مقاوم‌سازی ایستگاه‌های TBS، مرکز کنترل اسکادا و مخابرات نیز حدود 40 درصد پیشرفت داشته است.
وی همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرا در حوزه مقاوم‌سازی اشاره کرد و افزود: ساخت ساختمان کنترل مرکزی CCB، برج‌های تخلیه گاز اضطراری و مقاوم‌سازی علمک‌ها در دستور کار واحد مقاوم‌سازی قرار دارد و در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران یادآور شد: پروژه‌های مقاوم‌سازی برای تأمین امنیت و ایمنی سازه‌ها و سیستم گازرسانی در مواقع وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانند زلزله است تا سیستم توزیع گاز در مواقع بحران دچار خلل نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گاز استان تهران مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳