Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس انگلیسی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به زبان انگلیسی مجرب در سطوح Intermediate و Advanced ترجیحا مسلط به تدریس با کتاب های Family and Friends و American English File از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. ساعت تماس : 12-19 اطلاعات تماس تلفن 02634018565 موبایل 09125691603 واتساپ 09368600576 پربیننده ترین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۱۲تیر برگزار می‌ شود استخدام کارشناس حسابداری در فروشگاه رزفخری در کهگیلویه و بویر احمد استخدام مهندس ناظر در یک شرکت مهندس مشاور در سیستان و بلوچستان استخدام مدیر داخلی در شرکت کاسپین گل پارسیان در قزوین استخدام مدرس زبان انگلیسی پاره وقت در زبان های خارجی به آیین در خراسان رضوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم