Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل نیک‌محمدی مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با ارتقای  مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد به یک مرکز بین المللی، مهارت آموزان افغانستانی در تایباد حضور می‌یابند تا آموزش‌های فنی را فراگیرند.

او با بیان اینکه مراکز آموزش تخصصی به دنبال مرکز بین‌المللی ایجاد می‌شوند؛ افزود: این مراکز شامل تعمیر خودرو‌های سنگین، فنی و مهندسی، صادرات و تجارت، خدمات گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی، سرویس ماشین‌های سبک خارجی و معدن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تایباد ادامه داد: با تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به شهرستان، تجهیزات بروزتر برای کارگاه‌های گوهرتراشی، شیرینی پزی، جوشکاری، برق، خودرو، چرم دوزی و معماری داخلی خریداری شد.

نیک‌محمدی به ظرفیت معین‌های اقتصادی تایباد اشاره و بیان کرد: طی تفاهم نامه با یکی معین‌های اقتصادی، کارگاه‌های فرت بافی و تولید ظروف مسی راه اندازی و در هر کارگاه ۱۵ نفر مشغول به کار شدند.

او تصریح کرد: جذب نیروی آموزشی و فراهم کردن مواد مصرفی نیز طبق توافق با یک شرکت کشت و صنعت در شهرستان انجام شد که کارگاه‌های چرم دوزی و تزئین پوکه تخم شترمرغ ایجاد شدند.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه تایباد تأکید کرد: امسال همچنین آموزشگاه‌های تحت نظر فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان از ۹ آموزشگاه به ۱۳ آموزشگاه و کارگاه‌های واقع در مرکز از پنج رشته به ۱۵ رشته افزایش پیدا کردند.

تعداد ۱۰۰ کارآموز هم در تابستان امسال در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای تایباد مشغول حرفه آموزی هستند.

انتهای پیام// ا. چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز فنی و حرفه ای آموزش های فنی و حرفه ای مراکز بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران