Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: برای جذب اسپانسر در دو و میدانی باید در المپیک مدال بگیریم تا اسپانسرها هم دیده شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، هاشم صیامی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان گلستان، اظهار داشت: نگاه فدراسیون دو و میدانی همواره این بوده که در انتخابات هیئت‌های استانی دخالت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان‌های شمالی ظرفیت ویژه‌ای در قهرمان‌پروری دارند و اگر فدراسیون این ظرفیت‌ها را در نظر نگیرد ضرر کرده است. دو و میدانی ورزش اول المپیک و مدال‌های آن بسیار ارزشمند است و تمام کشورها به طور جدی در دو و میدانی شرکت می‌کنند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی اضافه کرد: دو و میدانی با 147 مدال یک ششم مدال‌های المپیک را تشکیل می‌دهد و چین و آمریکا با سرمایه‌گذاری در دو و میدانی به دنبال ارتقای خود در رنکینگ مدال‌ها هستند.

صیامی با اشاره به اقداماتش در 9 ماهه اخیر، گفت: در مجموع 170 میلیون تومان به مربیان حقوق می‌دهیم و به ورزشکاران ملی حق‌الزحمه پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: 10 میلیارد تومان تجهیزات دو و میدانی خریداری کرده‌ایم که 3 میلیارد تومان آن وارد شده و 3 میلیارد تومان دیگر هم وارد بندرعباس شده تا به دست ما برسد، 4 میلیارد تومان دیگر هم به زودی وارد خواهد شد.

سهمیه‌های رقابت جهانی دو و میدانی کنیا مشخص شدمسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در شهرکرد به روایت تصویر

رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه 1500 ورزشکار سازمان یافته دو و میدانی در کشور فعالیت می‌کنند، بیان داشت: جامعه دو و میدانی ایران محدود است و با توجه به جمعیت کشور باید 50 هزار دو و میدانی‌کار داشته باشیم.

صیامی خاطرنشان کرد: چندین باشگاه دو و میدانی پای کار آمده‌اند اما تعداد ورزشکاران بسیار کم است و هیئت‌های استانی باید در این زمینه تلاش کنند.

وی یادآور شد: برای دیده شدن دو و میدانی و جذب اسپانسر باید مدال بگیریم تا اسپانسرها دیده شوند و برای سرمایه‌گذاری در دو و میدانی رغبت کنند.

به گفته رئیس فدراسیون دو و میدانی، اولین دوره مسابقات دو و میدانی روستائیان سراسر کشور در 8 ماده به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان در رقابت‌های قهرمانی کشور حق حضور در این مسابقات را ندارند.

انتهای پیام/588/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدراسیون دو و میدانی میلیارد تومان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم