Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:47:41 GMT

دختران هندبال ایران به دنبال جهانی شدن

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۶۰۷۰

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران اعتقاد دارد حضور دو بازیکن روسی در اردوی تیم ملی تاثیر مثبتی در عملکرد سایر بازیکنان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان در تهران و در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی فدراسیون از روز شنبه ۵ تیرماه با شرکت ۲۹ بازیکن زیر نظر کادرفنی تیم ملی جهت حضور قدرتمند در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساناز رجبی ملی پوش با تجربه هندبال بانوان که در پست گوش راست برای تیم ملی بازی می کند، همراه با تیم اشتاد سازه مشهد در سال ۹۹ عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. وی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" پیرامون اردوی تیم ملی گفت: نخستین اردوی اماده سازی تیم ملی هندبال در شهر مشهد مقدس با شرکت ۶۰ بازیکن در قالب دو گروه ۳۰ نفره برگزار شد که بازیکنان زیر نظر کادر فنی ابتدا تست آمادگی جسمانی و سپس تست های فنی را پشت سرگذاشتند.

 

 


وی افزود: دومین اردوی تیم ملی از روز شنبه پنجم تیرماه در تهران آغاز شده است که خروجی اردوی اول و تعداد ۲۹ بازیکن هستند که در تالار هندبال فدراسیون تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کنیم.


ملی پوش هندبال با اشاره به رقبای تیم ملی در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا عنوان کرد: رقبای اصلی ما تیم های قزاقستان و ازبکستان هستند که همیشه قدرت خود را در سطح آسیان نشان دادند. قطعا با همدلی و تلاش بازیکنان و باتکیه بر تفکرات و اندیشه های کادرفنی به دنبال کسب بهترین نتیجه برای هندبال بانوان ایران هستیم. باتوجه به افزایش سهمیه هندبال بانوان آسیا به شش تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان، هم قسم شدیم تا این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

 


ساناز رجبی که سابقه حضور چندین ساله در تیم ملی را در کارنامه دارد و نامزد برترین بازیکن پست گوش راست آسیا نیز شده است در رابطه با حضور بازیکنان روسی در اردوی تیم ملی هندبال بانوان نیز گفت: دو بازیکن روسی که جذب باشگاه اشتاد سازه مشهد شدند از کیفیت بالای برخوردار هستند و باید پذیرفت که سطح بازی کردن هندبال آنها بالاتر از هندبال ایران است. قطعا تمرین کردن در کنار این بازیکنان شرایط را مهیا می کند تا ما حس بازی کردن مقابل کشور های قزاقستان و ازبکستان را تجربه کنیم. قطعا این اتفاق می تواند کمک خوبی به بازیکنان حاضر در اردو و تیم ملی هندبال داشته باشد.

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال هندبال بانوان اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت