Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از پنج میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه درزمینهٔ کارگشایی، خودکفایی، مسکن و شهریه دانشجویی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت اعطا کرد.

«رضا زارع بیدکی» مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد با بیان این که با گردش وجه سپرده گزارش‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از پنج میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه درزمینهٔ کارگشایی، خودکفایی، مسکن و شهریه دانشجویی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۵۳ هزار نفر در این صندوق سپرده‌گذاری و افتتاح حساب کرده‌اند، افزود: این صندوق طی این مدت ۵۴۶ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت کرده است.

مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تصریح کرد: تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۲۹ مورد از وام پرداختی در سه‌ماهه نخست امسال در قالب کارگشایی و حمایتی، ۴۸ مورد اشتغال، ۴۹ مورد تعمیر و ساخت مسکن و ۲۰ مورد ودیعه مسکن بوده است.

زارع بیدکی یادآور شد: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزارهای کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند، شماره تلفن‌های ۴ ‌- ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ نیز برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این صندوق در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در سال گذشته ۴۴۷۶ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان یزد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه