Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انصرافش از حضور در تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: دو سال از آخرین انتخابی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی می‌گذرد من آن زمان خیلی تلاش کردم و انتخاب هم شدم، در جام جهانی قبلی هم با وجود بی‌مهری‌هایی که شده بود، توانستم با پیروزی‌هایی که کسب کردم به تیم ملی کمک کردم تا به دسته یک برسد بعد از آن فکر می‌کردم کادر فدراسیون قدردان زحمات ما بازیکنان هستند اما اتفاقاتی افتاد که اصلا در شأن این رشته نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تمام تلاش شان را کردند که من نباشم، اما باز هم خودم را ثابت کردم

وی ادامه داد:‌در دوران سرپرستی حبیب‌زاده با وجود اینکه او از جو جامعه تنیس روی میز آگاه بود بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی رفتار شایسته‌ای با من نداشتند در حالی که او هم سرپرست فدراسیون بود هم رئیس کمیته انضباطی تمام تلاش خود را کرد تا من نباشم کارهایی انجام داد که درست نبود و مرا به کمیته انضباطی بردند. تلاش کردند من را حذف کنند و در همان رقابت‌های تیم ملی انگ تبانی به من زده شد. آنها می‌خواستند با این کار با آبروی ورزشی ام بازی کنند و زحمات چندین ساله‌ای را که سعی کردم با اخلاق باشد زیر سؤال ببرند.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: توقع داشتم در زمان ریاست ۴ ساله دوم قارداشی که با حمایت وزارت ورزش صورت گرفت اتفاقات بهتری بیفتد اما باز هم حبیب‌زاده به عنوان نایب رئیس وی مشغول به کار شد.

نوروزی با اشاره به اینکه صحبت‌های من همیشه در حمایت از بازیکنان و تنیس روی میز بوده عنوان کرد: من سخنگوی کمیسیون ورزشکاران هستم و باید از حق و حقوق آنها دفاع کنم اما متأسفانه برخوردهای جالبی با من به عنوان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز صورت نگرفت در این دو سال منتظر چنین لحظه‌ای بودم که در انتخابی تیم ملی شرکت و خودم را ثابت کنم. با وجود اینکه شیوه مسابقات را تغییر دادم و در بدترین زمان ممکن و در شهری که گرما و شرجی اذیت‌کننده‌ای دارد بازی‌ها را برگزار کردم. من ورزشکار ۳۶ ساله هستم و اگر آمادگی بالایی نداشتم نمی‌توانستم در این مسابقات بازی کنم. با وجود همه تلاش‌هایی که برای حذفم صورت گرفت باز هم انتخاب شدم و خودم را ثابت کردم.

وی ادامه داد‌: کسانی بودند در مسابقات مختلف تیم ملی که هدفشان کمرنگ کردن نقش من بود اما به آنها هم خودم را ثابت کردم. اگر کاری به کار من نداشتند رفتار مناسبی انجام می‌دادند خودم خیلی زودتر از تیم ملی خداحافظی می‌کردم اما وقتی دیدم به زور می‌خواهند من را کنار بگذارند هر روز تلاشم بیشتر شد و توانستم باز هم در تیم ملی انتخاب شوم.می‌خواستم ثابت کنم که افشین نوروزی تا اینجا فقط با توانایی‌های خود جلو آمده است.

* انصرافم به نشانه اعتراض بود/ وزیر آینده باید به مسائل فدراسیون‌ها نظارت دقیق کند

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه این به معنای خداحافظی از تیم ملی است یا خیر،‌گفت: خیر، من خداحافظی نکردم، این به معنای اعتراض است اعتراضی که باید در دولت آقای رئیسی و با حضور یک وزیر جدید و ورزشی به آنها رسیدگی شود. من با این کارم می‌خواهم صدای جوانان و نوجوانان و همچنین نامزدهای هیأت‌های استانی باشم که صدایشان در این بی‌عدالتی به جایی نرسیده و نمی‌رسد. وزیر ورزش آینده حتما باید نگاه ویژه‌ای به سایر افراد فدراسیون مانند دبیر و هیأت رئیسه داشته باشد که آیا آنها به فکر خدمت هستند یا به دنبال منافع خودشان.

* نشان دادم هدفم فقط اعزام به مسابقات خارجی نبوده است

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیستید فدراسیون تنیس روی میز باز هم شما را به کمیته انضباطی بکشاند، گفت: من فقط از تیم ملی در این برهه برای قهرمانی انصراف دادم و نگران این نیستم که باز هم به کمیته انضباطی بروم من با این کار نشان دادم که هدفم فقط صرف پوشیدن پیراهن تیم ملی و اعزام به مسابقات خارجی نیست این پیراهن برای من ارزش بسیاری دارد و سال‌ها هم برای پوشیدن آن تلاش کردم و همیشه افتخار کردم هم المپیک رفتم و هم سه دوره بازی‌های آسیایی و چندین بار در قهرمانی‌های جهان شرکت کردم.

نورورزی تاکید کرد:‌ الان هم توانایی‌ام را نشان دادم و با این انصراف ثابت کردم که رفتن به مسابقات قهرمانی آسیا برایم مهم نیست. امیدوارم افرادی که تلاش کردند به شخصیت ورزشی و اخلاقی من توهین و بی‌احترامی کنند خودشان متوجه اشتباهشان بشوند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته انضباطی خودم را ثابت تنیس روی میز تیم ملی ثابت کردم باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند