Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه استان گیلان گفت: نخبگان بسیجی گیلان ماموریت دارند از ظرفیت علمی برای رفع مشکلات استان برنامه‌‌ریزی و استفاده کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار الیاس کوثری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: در تیرماه سال 1360، شهید بهشتی و یارانش مظلومانه به دست منافقان به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه استان گیلان با بیان اینکه بسیاری از منافقان در همان زمان از کشورهای انگلیس‌ و بیگانه حمایت دریافت می‌کردند تصریح کرد: امروز قوی‌تر شدن و مستحکم‌تر شدن جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

کوثری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از اهداف انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: در همین زمان شاهد بودیم که سربازان آمریکایی با وجود تخصص و آموزش‌هایی خاصی که دیدند اما به‌محض ورود به آب‌های ما در مقابل نیروهای رزمنده ایرانی زانو زدند.

رئیس‌کل دادگستری گیلان: "شهید بهشتی" همیشه عدالت عمومی را بر عدالت فردی ترجیح می‌دادواحد میانجی‌گری برای صلح در پرونده‌ها زیر نظر قوه قضائیه در استان گیلان راه‌اندازی می‌شودچرا استان گیلان دچار تنش آبی شد؟

وی به اهداف تشکیل خانه نخبگان بسیجی در استان گیلان اشاره و بیان کرد: نخبگان بسیجی مأموریت دارند که مشکلات استان را مورد رصد قرار داده و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند و در این راستا بتوانند از ظرفیت‌های استان از نظر علمی استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصان نیز در این مراسم با اشاره به حماسه‌سازی ملت ایران در انتخابات 1400 اظهار داشت: مردم با وجود همه سختی‌ها در عرصه انتخابات حضور موثر داشتند که نشان‌دهنده روحیه انقلابی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مردم پیروز میدان شدند.

سرهنگ حسن حبیبی با اشاره به اهمیت علم و فناوری
و نگاه به اقتصاد داخلی و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: هنوز برای خیلی از افراد و دستگاه‌های اجرایی، گفتمان درستی از اقتصاد مقاومتی ایجاد نشده است از طرفی امروز تراز هر کشوری را براساس دستاوردهای علمی، نشریات و اختراعات علمی آن کشور می‌سنجند.

وی با بیان اینکه با وجود همه سختی‌ها، تحریم‌ها و فشارها اما کشورمان در عرصه‌های مختلف علمی از جمله سلول‌های بنیادین، دانش پزشکی، هسته‌ای و بومی به رتبه‌های خوبی رسیده است افزود: علم می‌تواند برای یک ملت محبوبیت ایجاد کند مانند پروفسور سمیعی که امروز برای ملت ایران و جهان افتخار است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصان خاطرنشان کرد: حضور و نقش‌آفرینی یک محقق در کشورهای جهان می‌تواند اسم ایران را در سطح جهانی برجسته کند و این یک افتخار برای جهان اسلام و ملت ایران است چون بسیاری از کشورها حتی اسم ایران را نشنیدند.

حبیبی با اشاره به سوابق ایران اسلامی در فلسفه، حقوق و نجوم تصریح کرد: امروز محققان ایرانی با اتکا به روحیه خودباوری و با وجود شرایط سخت تحریم‌های جهانی توانستند دستاوردهای مهمی در حوزه ساخت واکسن کر نا رقم بزنند.

وی با بیام اینکه سپاه و بسیج به دنبال کمک به حوزه علم و فناوری است عنوان کرد: ما در گیلان بیش از 9 مرکز پژوهشی علمی ملی داریم و نگاه ما این است که در امتداد دستگاه‌های پژوهشی و علمی بتوانیم کمک کنیم و موثر باشیم و تشکیل خانه نخبگان بسیجی هم برای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت نخبگان و اقشار مختلف در جامعه است.

مسئول جدید سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به وجود تفکر پشت هر تغییر، تحول و پیشرفت اظهار داشت: خلاقیت، نوآوری و پیشرفت بدون وجود ایده شکل نمی‌گیرد و اینها به هم متصل هستند.

محمد دوستار گفت: برای پیشرفت بایستی تفکرات جدیدی داشته باشیم و بخش عمده‌ای از این تفکرات جدید به انسان‌های خلاق بر می‌گردد بنابراین باید قدرشناس و زمینه‌ساز نخبگان باشیم البته در کشورمان بسترهای خوبی فراهم است تا نخبگان بتوانند ایده‌های خود را به مرحله عمل، خدمات و محصول برسانند.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن دولت مردمی و تحول‌گرا برای رسیدن به اهداف بسیار تاثیرگذار خواهد بود عنوان کرد؛ در مسیر پیشرفت و توجه به توانمندی‌های داخلی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، نخبگان نقش حیاتی و اساسی دارند لذا باید به ظرفیت‌های داخلی بیشتر توجه کنیم.

مسئول جدید سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان افزود: امروز در حوزه‌های مختلف بازار، صادرات، کشاورزی، فرهنگ و دانش دارای نخبه هستیم و در هر حوزه‌ای که نخبگان حضور دارند باید بتوانیم از ظرفیت آن‌ها برای استان و کشور استفاده کنیم و آنها هم بتوانند ایده‌های خود را مطرح و عملی کنند.

به گزارش تسنیم، این مراسم با حضور روسای دانشگاه‌های استان گیلان و جمعی از مسئولان استانی در سالن الغدیر سپاه قدس گیلان برگزار شد و در انتهای مراسم محمد دوستار به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه سازمان بسیج علمی نخبگان بسیجی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز