Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی پدافندهوایی حضرت معصومه(س) قم، سرهنگ نعمت محسنی زرین، ضمن حضور در همایش پیاده روی کارکنان گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) که به مناسبت دهم تیر ماه، سالروز آزاد سازی مهران برگزار شد بیان کرد: خداوند را شاکر و سپاسگذاریم که بر ما منت نهاد و امروز با ریختن قطراتی از عرق خوددر این همایش پیاده روی به یاد دوران دفاع مقدس و دوران سلحشوری ها و پایمردی ها ی مردانی باشیم  آنان که از جانشان گذشتند تا امروز امنیت و آسایش و رفاه برای ما فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:امروز ما جمع شدیم و چند قدمی پیاده راه رفتیم تا اعلام کنیم شهدای عزیز ، جانبازان سرافراز و یادگاران دفاع مقدس، ما به عنوان سرباز لباس سربازی بر تن کردیم  تا همانند شما تلاش کنیم آثاری از جنگ و ناامنی در این کشور نبینیم قبول کردیم که در این راه از جان خودمان بگذریم  و از این بابت از خداوند متعال سپاسگذاریم.

فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) در ادامه با بیان لزوم قوی شدن نیروهای مسلح  در ابعاد باورهای دینی ، اعتقادی و فرهنگی افزود: ما باید از خون شهدا و ایثار و فداکاری های جانبازان دفاع مقدس و کسانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمام دشمنی هاو عناد ها در کل دنیا از زمان روشن شدن نور انقلاب اسلامی تلاش کردنددفاع کنیم و باید بدانیم تا زمانی که این پرچم مقدس و آرمانهای انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل و شهدا در ساختار نظام جمهوری اسلامی هست دشمنی ها تمام شدنی نیست.

وی افزود: باید گوش به زنگ باشیم علی الخصوص در  بعد فرهنگی و اعتقادی و باورهای دینی و اسلامی و خود را قوی سازیم  و بدانیم که روز به روز دشمنان خبیث تمام تلاششان را می کنند تا ما را از این آرمان ها جدا کنند و قطعا ما کارکنان نیروهای مسلح بیشتر به این دلیل که حضور خیلی حساس تری نسبت به  مردم عادی در اهداف و تخصصی که داریم که  همان ایجاد امنیت است استوار باشیم دشمن متزلزل خواهد بود.

محسنی زرین ضمن گرامیداشت دهم تیرماه، سالروز آزادسازی شهر مهران تصریح کرد: شهر مهران  امروز افتخار پذیرایی از زائران اباعبدلله الحسین (ع) در ایام اربعین را دارد.

وی ادامه داد: شهر مهران در سال ۶۴ توسط رژیم بعث عراق اشغال شد که در سال ۶۵ رزمندگان اسلام موفق به بازپس گیری شهر مهران شدند و امروز سالروز عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت مهران به قدری بالا بود که در عملیات والفجر۸ ، پس از اینکه رزمندگان اسلام فاو را تصرف کردند؛ صدام اعلام کرد که مهران مهریه فاو است! اگر ایران فاو را پس بدهد ما هم مهران را پس خواهیم داد. ولی رزمندگان اسلام در طول ۵ مرحله عملیات و در طی ده روز عملیات کربلای ۱ و هدیه ۷۰۰ شهید گلگون کفن توانستند ۱۷۵ هزار کیلومتر مربع از میهن عزیزمان را آزاد کنند ./

برچسب‌ها مهران عملیات والفجر۸ دفاع مقدس ایرنا قم اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهران عملیات والفجر۸ دفاع مقدس مهران عملیات والفجر۸ دفاع مقدس ایرنا قم اربعین شهر مهران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود