Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک بالگرد اردنی صبح امروز (چهارشنبه) وارد رام‌الله شد و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان را به منظور دیدار با «عبدالله دوم» پادشاه اردن به امان منتقل کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، عبدالله دوم شخصا از عباس استقبال کرد و پس از آن دیداری دوجانبه میان این دو نفر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار مذکور درباره روابط دوجانبه، مسایل مشترک و جدیدترین تحولات سیاسی بحث و تبادل‌‎نظر شد.

در این دیدار عباس بر ادامه هماهنگی میان دو طرف در راستای خدمت به منافع امت و موضوعات مشترک و در مقدمه آن آرمان فلسطین تأکید کرد.

دیدار مذکور در حالی انجام می‌شود که در پی قتل فعال فلسطینی «نزار بنات» به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان، همچنان اعتراضات به این نهاد ادامه دارد و برخی اهالی کرانه باختری خواستار کنار رفتن عباس هستند.

در همین زمینه، یک روزنامه لبنانی نوشت، رئیس تشکیلات خودگردان در یک جلسه با به کار بردن عبارت «مرا از دستش خلاص کنید»، چراغ سبز لازم برای قتل فعال فلسطینی نزار بنات را صادر کرده بود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود عباس پادشاه اردن فلسطین تشکیلات خودگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن