Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از نظر امکانات با تخت های فعلی تاکنون بیماری پشت در نمانده است، اگر تعداد بیماران بیشتر شود به مشکل جدی میخوریم.

وی افزود: تعداد تخت ها تاکنون تقریبا پر شده اگر خیز جدید ایجاد و تعداد بیماران بیشتر شود باید بیمارستان صحرایی سپاه کمک کند و همچنین بیمارستان اضطراری دایر کنند، هم اکنون یک بیمارستان 320 تخت خوابی در زاهدان اماده است که میتوانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در مجلس در زاهدان افزود: در این مدت هم چندین تیم از وزارت خانه برای نظارت آمدند، تیم های واکنش سریع وزارت بهداشت آمده در حال بازدید است، همه تلاش میکنیم کاری هر کاری بر آید انجام دهیم.

وی بیان کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان قرمز است و برخی از شهرها وضعیت قرمز و نگران کننده است دلایل عمده ای دارد مثلا پروتکل هایی که توسط بهداشت و درمان اعلام شده به خوبی اجرا نمیشد.

وی ادامه داد: به رئیس جمهور نامه نوشتیم و رونوشت به وزیر بهداشت و درمان زده‌ایم که مرزها را ببندید اما اتفاق رخ نداد و بطور جدی بسته نشده و ویروس هندی وارد استان شد، هنوز هم ترددها انجام می‌شود.

شهریاری گفت: تاکنون سابقه نداشته است در سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان این میزان آمار مرگ و میر داشته باشیم.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زاهدان وزارت بهداشت بیماری نماینده مردم زاهدان در مجلس در زاهدان حسینعلی شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز