Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان شمالی با معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، سید رسول مهاجر گفت: ارمنستان را کشوری مهم برای توسعه مراودات استان خراسان شمالی با اوراسیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سید رسول مهاجر در این دیدار گفت: ارمنستان بعنوان عضوی مهم در اتحادیه کشورهای اوراسیا است و از تعرفه های رایگان در مراودات اقتصادی با دیگر کشورهای عضو اتحادیه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجر اعزام هیات تجاری به کشور ارمنستان را فرصت مناسبی برای استان خراسان شمالی دانست و افزود:باید از ظرفیت استان برای اتصال ارمنستان به کشورهای همسایه در شرق ایران بهره مند شد. 

مهاجر بر حضور تجار و بازرگان موثر و دارای ظرفیت های مناسب برای مراودات اقتصادی در هیات اعزامی استان خراسان شمالی به کشور ارمنستان تاکید کرد. 

در این دیدار همچنین استاندار خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی دارای ظرفیت های قابل توجه برای سرمایه گذاری و محصولات مختلف صادراتی است. 

شجاعی با اعلام آمادگی برای ایجاد دفتر تجاری برای تجار ارمنی در بجنورد و تجار استان در ارمنستان همچنین از معاون وزیر امور خارجه برای سفر به استان دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارمنستان توسعه مراودات استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، زلزله ای به بزرگی 4.2 در عمق 8 کیلومتری تیتکانلو استان خراسان شمالی را به لرزه درآورد.

خبر در حال تکمیل

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • خراسان شمالی لرزید
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود