Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مجتبی قهرمانی،دادستان بندرعباس گفت: پرونده‌های معوق در هرمزگان از ۷ هزار و ۶۰۰ پرونده به ۱۲ پرونده کاهش یافته که بیش از ۹۹ درصد است.

 قهرمانی  افزود: محور‌های سند تحول قضایی که مربوط به هرمزگان بود در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حال اجرا است که هرمزگان در بیشتر این محور‌ها رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛

کسب رتبه نخست دادگستری هرمزگان در ارزیابی قوه قضاییه

اوگفت: درگذشته حجم پرونده‌های برخی شعبه‌ها بیش از هزار و ۲۰۰ پرونده بود که اکنون به کمتر از ۲۰۰ پرونده کاهش یافته است.

دادستان بندرعباس  با اشاره به نظارت در پرونده‌های حقوق عامه افزود: دادگستری هرمزگان به هزار و ۴۰۸ پرونده در زمینه‌های کاربری اراضی، اموال عمومی، محیط زیست، بهداشت، اشتغال، خصوصی سازی، شهرداری، صید ترال و فاضلاب ورود کرده است.

قهرمانی گفت: ۸۲ شرکت در استان فعالیت دارند که از این تعداد ۲۸ شرکت بزرگ به دلیل قوانین در تهران مالیات پرداخت می‌کنند و پرونده مالیاتی ۳۶ شرکت دیگر در حال انتقال به استان است.

او با اشاره به وظایف ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی افزود: مشکلات قضایی چند کشتی حامل برنج با ورود دادگستری برطرف شد.

دادستان بندرعباس گفت: کارخانه استانی تولید روغن خوراکی به دلیل مشکلات درگذشته ماهانه کمتر از ۱۰۰ تن تولید داشت که اکنون در روز بیش از ۱۰۰ تن تولید دارد و مازاد آن به استان‌های همسایه فرستاده می‌شود.

قهرمانی افزود: همچنین از تعطیلی یک شرکت بزرگ در استان که بیش از ۲ هزار کارگر داشت جلوگیری شد.

او افزود: مشکلات بیش از ۳۰۰ نفر از افرادی که در مجتمع نور سرمایه گذاری کرده بودند با ورود دستگاه قضایی استان حل شد.

دادستان بندرعباس افزود: دادگستری هرمزگان در حوزه فناوری در زمینه‌های طرح سوء پیشینه الکترونیکی، ملاقات الکترونیکی زندانیان و دادرسی الکترونیکی در کشور پیشگام بود.

انتهای خبر / ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری پرونده های معوق دادستان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان