Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:41:06 GMT

بنیتس سرمربی دشمن لیورپول شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۷۲۱۷

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد که رافائل بنیتس پس از دو هفته مذاکره با مدیران باشگاه اورتون، با این باشگاه به توافق نهایی رسید و با امضای قراردادی سه ساله خود را تا پایان ماه ژوئن 2024 به آبی‌پوشان مرسی‌ساید متعهد کرد. این سرمربی اسپانیایی از چند باشگاه ایتالیایی هم پیشنهاد داشت، اما اولویتش مربیگری در لیگ برتر انگلیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی هواداران اورتون پیش از این با حضور سرمربی پیشین لیورپول روی نیمکت این تیم مخالف بودند. بنیتس 61 ساله بین سال‌های 2004 تا 2010 هدایت رقیب همشهری اورتون یعنی لیورپول را برعهده داشت، تیمی که آن را در سال 2005 در فینال مشهور استانبول به شکلی دراماتیک به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

بنیتس که سابقه سرمربیگری تیم‌هایی همچون اینتر، چلسی، ناپولی، رئال مادرید و نیوکاسل را در کارنامه‌ دارد، جانشین کارلو آنچلوتی شد که اخیراً با فسخ توافقی قراردادش هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا بنیتس اورتون لیگ برتر انگلیس واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400 کرونای دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی

جیمی کرگر در خصوص شایعات مربوط به سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده صحبت کرد.

دانلود (3.9MB)

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا