Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته به صورت آزاد از ۲۶ تا ۲۹ تیرماه به میزبانی تهران و در بخش بزرگسالان برای کاراته کا‌های خانم و آقا برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه ورزشکاران منتخب در این رقابت‌ها به مسابقات آسیایی در مهرماه اعزام می‌شوند، گفت : استان کرمانشاه با ۲۰۰ ورزشکار در بخش کاتا و کمیته در این مسابقات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کاراته کا‌های کرمانشاهی از توانمندی بالایی برخوردارند و همه ساله از استان کرمانشاه ملی پوشانی در این رقابت‌ها داشته ایم که امسال هم برای کسب عنوان قهرمانی کشور تلاش می‌کنیم.

نصر اللهی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون به دلیل پر برخورد بودن این ورزش تمامی سالن‌ها تعطیل شده اند و بسیاری از مسابقات نیز لغو شده است.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: قبل از شیوع ویروس کرونا رشته کاراته یکی از رشته‌های پر طرفدار در استان کرمانشاه بود که ۱۲ هزار ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کردند، اما در حال حاضر هزار و ۶۱۵ ورزشکار در رشته کاراته فعالیت دارند.

او افزود: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کلاس‌های داوری در پایان تابستان و اوایل پاییز برنامه ریزی کرده ایم که این موضوع منوط به فروکش کردن شیوع ویرو‌س کرونا است.

همایش بزرگ دوچرخه سواری برگزار می شود

همایش بزرگ دوچرخه سواری به منظور تجلیل از تلاشگران صنعت برق نیروگاه زاگرس کرمانشاه با حضور بیش از ۱۵۰ دوچرخه سوار برگزار شد.

ایوب محمودی رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه گفت: دوچرخه سواران کرمانشاهی این مسیر ۵۰ کیلومتری رفت و برگشت را رکاب زدند تا در این روز‌های گرم سال از زحمات پرسنل صنعت برق نیروگاه زاگرس قدردانی کنند.

او با اشاره به گذشت حدود یک سال و نیم از شیوع بیماری کرونا، گفت: علیرغم اینکه شیوع این بیماری فعالیت‌های هیات را تحت تاثیر قرار داد، اما تلاش کردیم تا با کمک پیشکسوتان، ارکان اساسی هیات و باشگاه‌های خصوصی فعال بتوانیم از تهدید کرونا فرصت سازی کنیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری افزود: در این راستا، در سه حوزه قهرمان سازی، زیرساختی و انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها اقدام کردیم.

او افزود: طی پنج ماه گذشته سه دوچرخه سوار کرمانشاهی در رشته سرعت به عضویت تیم ملی درآمده اند تا به مسابقات آسیایی قزاقستان دعوت شوند که این یک افتخار برای استانی است که هیچ زیرساختی دراین رشته ندارد.

محمودی با بیان اینکه در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در استان انجام گرفته، گفت: فاز اول مسیر دوچرخه سواری بلوار تاق بستان کرمانشاه به طول یک کیلومتر از ابتدای شهرک کارمندان تا بیمارستان حضرت معصومه (س) تا پایان این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: اخیرا شهرداری یک پارک بانوان با عنوان پردیسان را در بلوار تاق بستان احداث کرده که در این پارک یک مسیر دوچرخه سواری برای بانوان احداث شده و این هفته به بهره برداری می‌رسد.

رئیس هیات دوچرخه سواری ادامه داد: با رایزنی‌هایی که انجام داده ایم، در دهکده المپیک زمینی به هیات اختصاص پیدا کرده تا در آنجا یک مسیر سرعت استاندارد را احداث کنیم، به گونه‌ای که بتوانیم مسابقات آسیایی کراس کانتری را هم در آن برگزار کنیم. احداث یک پیست استاندارد نیز در این زمین در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد قطعه زمینی با مساحت ۲۲۰۰ متر مربع به هیات اختصاص یافته که در نظر داریم یک پیست برای استفاده باشگاه‌های ورزشی و نیز تعلیم سنین پایه در آنجا راه اندازی کنیم.

محمودی با قدردانی از حمایت‌های نیروگاه برق زاگرس کوثر از دوچرخه سواری کرمانشاه، افزود: در تلاشیم تا بتوانیم با کمک هیات ورزش کارگری رشته دوچرخه سواری را در بین کارگران واحد‌های تولیدی مختلف استان ترویج دهیم.

او به تلاش‌های فعالین صنعت برق استان اشاره کرد و گفت: باوجود اینکه بیماری کرونا طی یک سال و نیم گذشته مشکلات زیادی را برای حوزه‌های مختلف بوجود آورده، اما کارکنان صنعت برق استان بصورت شبانه روزی تلاش کرده اند تا خللی در برق رسانی به مردم و بویژه به حوزه بهداشت و درمان وارد نشود و به نحو احسن به وظایف خود عمل کنند که جای قدردانی دارد.

آخرین وضعیت ملی پوشان دوچرخه سواری کرمانشاه

 سیامک ادبی مربی کرمانشاهی تیم ملی دوچرخه سواری به تشریح آخرین وضعیت ملی پوشان دوچرخه سواری کرمانشاه پیش از اعزام به مسابقات آسیایی پرداخت و گفت: دوچرخه سواری کرمانشاه با دست خالی سه ملی پوش تحویل داده، این درحالی است که استان‌هایی مانند گیلان، تهران و کرمان بهترین پیست‌ها را در اختیار دارند، اما هرکدام تنها یک ملی پوش دارند.

او به در پیش بودن مسابقات آسیایی قزاقستان اشاره کرد و گفت: برای این مسابقات پنج ملی پوش اعزامی داریم که از این تعداد سه دوچرخه سوار کرمانشاهی هستند.

ادبی افزود: به اذعان بسیاری از کارشناسان، دوچرخه سواران زاگرس می‌توانند پدیده‌های دوچرخه سواری ایران باشند.

او به فقدان تیم دوچرخه سواری بانوان در کرمانشاه پرداخت و گفت: در سال‌های گذشته چنین تیمی را داشتیم و حتی کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران هم یک کرمانشاهی بود، اما دیگر سالهاست که چنین تیمی را نداریم و امیدواریم بزودی شاهد تشکیل آن باشیم.

ورزش کردن باعث بهبود آمادگی ذهنی کارگران برای مقابله با حوادث احتمالی می شود

 رئیس هیات ورزش کارگری کرمانشاه گفت: ورزش کردن باعث بهبود آمادگی ذهنی کارگران برای مقابله با حوادث احتمالی حین انجام کار می‌شود.

محمد شهبازیان گفت: براساس نتایج تحقیقات و مقالات، به اثبات رسیده که ترویج تحرک و ورزش در میان کارگران واحد‌های صنعتی و تولید می‌تواند افزایش راندمان تولید آن‌ها را به همراه داشته باشد.

او افزود: تحرک در واحد‌های کارگری و صنعتی باعث آمادگی ذهنی کارگران برای مقابله با حوادث احتمالی در حین انجام کار می‌شود.

رئیس هیات ورزش کارگری کرمانشاه با بیان اینکه کاهش فعالیت‌های جسمانی و تحرک بین مردم یکی از نتایج صنعتی شدن جوامع است، گفت: این مسئله پیامد‌های جسمی و روحی زیادی را برای مردم و بویژه کارگرانی که وقت زیادی را در واحد‌های تولیدی می‌گذرانند، به همراه داشته است.

او ادامه داد: در ایران حدود ۱۰ میلیون کارگر داریم که در واحد‌های تولیدی و صنعتی مشغول به فعالیت هستند و باید زمینه‌هایی را فراهم کنیم تا بتوانند ورزش کنند.

شهبازیان با بیان اینکه متولی ورزش کارگری در کشور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: سابقه ورزش کارگری در ایران به پس از پیروزی انقلاب اسلامی می‌رسد و پیشینه‌ای ای حدودا ۵۰ ساله دارد که در ابتدا با چهار رشته شروع شد و با نیازسنجی که از جامعه هدف انجام گرفت، اکنون حدود ۲۵ رشته ورزشی کارگری در کشور داریم.

او گفت: در حال حاضر تلاش داریم تا با کمک واحد‌های تولیدی استان بتوانیم برای افزایش نشاط اجتماعی در بین کارگران قدم برداریم که ثمره آن رونق بخشیدن به چرخه اقتصادی کشور است.

رئیس هیات ورزش کارگری کرمانشاه در ادامه بااشاره به حرکت ارزشمند نیروگاه برق زاگرس کرمانشاه در حمایت از دوچرخه سواری استان، گفت: امیدواریم این حرکت فتح بابی باشد تا سایر واحد‌های کارگری استان نیز برای کمک به توسعه ورزش درجامعه ورود کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی رقابت های کشوری دوچرخه سواری کرمانشاه هیات ورزش کارگری واحد های تولیدی استان کرمانشاه مسابقات آسیایی رئیس هیات صنعت برق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری