Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه افزایش قیمت غیر قانونی بلیط هواپیما به یک ترفند برای کسب سود تبدیل شده و کمیسیون عمران اراده جدی جهت برخورد قاطع با این شیطنت ها دارد.

به گزارش ایسنا، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پستی اینستاگرامی، نوشت:

«سازمان هواپیمایی اعلام کرد شرکت هایی که افزایش قیمت بلیط داشتند به جز دو شرکت بقیه قیمت را به نرخ قبل برگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه این افزایش قیمت غیرقانونی، ترفند شرکت های هواپیمایی بوده که هر چند وقت یکبار افزایش قیمت می دهند و با تذکر سازمان هواپیمایی یا مجلس دوباره قیمت ها را به قبل بر می گردانند.

اما در این مدت پول کلانی به جیب زده اند! هرگونه افزایش قیمت باید تابع مقررات باشد.

این رویه به هیچ وجه قابل قبول نیست و کمیسیون عمران اراده جدی دارد جهت برخورد قاطع با این شیطنت ها.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقبال شاکری افزایش قیمت بلیط هواپیما سازمان هواپيمايي كشوري افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های گل‌گهر و شمس آذر یکی از کم موقعیت‌ترین بازی‌های بیست و شش هفته اخیر لیگ برتر بود و دو تیم برخلاف تصوراتی که از این مسابقه وجود داشت موقعیتی روی دروازه خلق نکردند.

حساس‌ترین صحنه این مسابقه ضربه فوق‌العاده روبرتو تورس از روی ضربه آزاد بود که با بدشانسی این بازیکن اسپانیایی به گل تبدیل نشد و پس از برخورد به تیرک دروازه در برگشت با ضربه سر مهاجم گل‌گهر در آغوش جعفرپور قرار گرفت.

تورس در این صحنه با ضربه فنی و فوق‌العاده گلر جوان شمس‌آذر را هم سوپرایز کرد و او فرصت واکنش پیدا نکرد و فقط مسیر توپ را دنبال کرد اما این ضربه به تیرک برخورد کرد تا جدی‌ترین موقعیت مسابقه تبدیل به گل نشود.

این بازی کم‌هیجان به شکلی پیش می‌رفت که تماشاگران تلوزیونی و حاضران در ورزشگاه انتظار یک دیدار صفر بر صفر را می‌کشیدند اما تورس نزدیک بود تا با خلاقیت بالای خود شرایط را تغییر دهد و گل‌گهر را در این مسابقه پیروز کند که بخت با او یار نبود.

بزرگترین حسرت این مسابقه برای بازیکن اسپانیایی گل‌گهر و سرمربی یونانی آنها بود که یک قدم تا پیروزی فاصله داشتند تا پس از 5 مسابقه بالاخره طعم پیروزی را بچشند!

دیگر خبرها

  • سخنگوی سازمان هواپیمایی: ۷۸ فروند هواپیما و هلی‌کوپتر وارد کشور شد
  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)