Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های ترکیه‌ای از تلاش باشگاه فنرباغچه برای توافق با سرمربی جدید الهلال خبر دادند.

در حالی که گفته می‌شد لئوناردو ژاردیم پرتغالی امروز (چهارشنبه) وارد ریاض می‌شود، پایگاه خبری «۳۶۵ ترکیه» این مربی را گزینه اصلی هدایت فنرباغچه در فصل آتی لیگ ترکیه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این پایگاه، مسئولان باشگاه فنرباغچه با وجود توافق رسمی ژاردیم با الهلال تلاش می‌کنند این مربی پرتغالی را به خدمت بگیرند. مدیران این باشگاه هدایت فنرباغچه را در فصل آینده به امره بلوزاوغلو، ملی‌پوش سابق فوتبال ترکیه نخواهند سپرد و در همین راستا، مذاکرات خود را با ژاردیم آغاز کرده‌اند.

زکو اوزوندورکان، روزنامه‌نگار ورزشی ترکیه در این خصوص نوشت: علی کوچ رئیس باشگاه فنرباغچه به سبک فوتبال پرتغال علاقه‌مند است و به همین دلیل می‌خواهد ژاردیم هدایت این تیم را در فصل آینده بپذیرد.

در صورتی که مربی پرتغالی پیشنهاد این باشگاه را قبول کند، مذاکره با الهلال برای جلب رضایت بر اساس مفاد قرارداد و با پرداخت غرامت آغاز خواهد شد.

خبر مذاکره فنرباغچه با ژاردیم در حالی منتشر شده که باشگاه الهلال برای آغاز اردوی تدارکاتی خود در اتریش آماده می‌شود و در صورت عدم حضور مربی پرتغالی، حریف استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا پیش از انتخاب مربی جدید، بدون سرمربی راهی اردوی اروپایی خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فنرباغچه الهلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال الهلال باشگاه استقلال فنرباغچه لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی بازی خارج از خانه در سوپرلیگ ترکیه را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وپنجم سوپرلیگ فوتبال ترکیه عصر امروز (جمعه) تیم آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، پیروزی یک بر صفر را در خانه استانبول اسپور به دست آورد.

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

گل 3 امتیازی آدانا دمیراسپور را یوسف باراسی در دقیقه 10 به ثمر رساند.

تیم آدانا دمیراسپور با کسب این پیروزی خارج از خانه 44 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه باقی ماند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم