Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:37:23 GMT

برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در عنبرآباد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۷۵۸۷

برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در عنبرآباد ممنوع شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری، محمود رئیسی روز چهارشنبه اظهارداشت: تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و برگزاری هرگونه تجمع و مراسم غیرقانونی است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد افزود: فعالیت مدارس و آموزشگاه‌ها به صورت حضوری ممنوع است و دورکاری کارمندان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری به صورت یک دوم و در سایر ادارات دو سوم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی عنوان کرد: واحدهای صنفی با نظارت تیم‌های شبکه بهداشت و صمت فعالیت خواهند کرد و در صورت تخلف و عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهروندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانع از شیوع بیشتر این ویروس شوند اظهارداشت: اولویت اصلی مسئولان تأمین سلامت شهروندان و جلوگیری از همه‌گیری ویروس کروناست و این مهم بدون همکاری مردم محقق نمی‌شود.

رئیسی گفت: شهروندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند و همچنین ارائه خدمات در بخش‌های دولتی منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان محدودیت های کرونا عنبرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان محدودیت های کرونا ویروس کرونا کرمان محدودیت های کرونا عنبرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، دو نفر جان خود را از دست دادند.

صدا و سیما در خبری نوشت: فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهرهای استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات