Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:16:50 GMT

جمع‌آوری ۱۷۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۷۸۸۶

جمع‌آوری ۱۷۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس  از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، محمد سلطانی اظهار کرد: باهدف توزیع عادلانه آب و جلوگیری و برخورد با استفاده‌های غیر ضرور و نامتعارف توسط مشترکین  و ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف، اکیپ‌های گشت آب در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی شناسایی انشعاب غیرمجاز را نتیجه پیمایش خطوط و شبکه‌های توزیع آب اعلام کرد و افزود: انشعاب کشف‌شده که به طرز ماهرانه‌ای در باغ ویلاها و دامداری‌ها مورد سوءاستفاده قرارگرفته بود با مساعدت و اخذ مجوز دادستانی و همکاری نیروی انتظامی قطع و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف و جمع‌آوری هزار و۷۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب طی سه ماه سال جاری در خراسان رضوی خبر داد و تأکید کرد:  از این تعداد انشعاب پس از انجام امور اداری و قانونی هزار و۱۰۰ فقره به مجاز تبدیل‌شده است.

سلطانی با اشاره به شناسایی ۵ هزار و ۷۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سال گذشته، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد انشعابات غیرمجاز تا پایان سال جاری در خراسان رضوی به ۱۲ هزار فقره افزایش یابد.

 وی بحران خشک‌سالی و کمبود شدید ذخایر و منابع تأمین آب و نیز اقدام برخی افراد در نصب انشعاب غیرمجاز را  باعث آلودگی شبکه  و هدر رفت و افزایش آب به‌حساب نیامده دانست و افزود: در این راستا با اخذ نیابت قضایی در معیت مأمورین انتظامی به محل مراجعه و نسبت به تنظیم صورت‌جلسه و قطع انشعاب و معرفی افراد متخلف به مراجع قضایی اقدام می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در برخورد با پدیده سرقت آب ادامه خواهد یافت، از مردم شهرستان‌های استان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب و انشعاب غیرمجاز را از طریق شماره تلفن ۱۲۲ اطلاع  دهند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد سلطانی انشعاب غیرمجاز آب منابع تأمین آب انشعاب غیرمجاز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق رحیمی در نشستی که در سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور مستشاران قضایی این معاونت تشکیل شد، درباره آمار پرونده‌های وارد شده و مختومه شده مرتبط با پرونده‌های خاص و خصوصاً تحلیل آمار مربوط به تجویز اعمال ماده ۴۷۷ ق. آ. د. ک معطوف به مباحث مطروحه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای کل دادگستری‌ها در تاریخ ۳۰ فروردین و در حضور رئیس قوه قضاییه داشتند، گفت: حسب آمار در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که در مجموع (با لحاظ هزار و ۹۷۱ فقره پرونده موجودی ابتدای سال) به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی و اظهارنظر شده است و در نهایت با تجویز اعاده دادرسی ۵۸ درصد (هزار و ۹۲۲ فقره) پرونده واصله مخالفت و با ۴۲ درصد (هزار و ۴۰۴ فقره) آن‌ها موافقت شده است.

معاون قضایی قوه قضاییه ضمن تبیین آسیب‌های موجود، پیرامون ضرورت دقت در مطالعه پرونده‌ها، نحوه تهیه گزارش‌ها، استدلال‌های قضایی و توجه به نکاتی که قطعاً و جزماً موجب اشتباه در صدور آرا شده است مواردی را به مستشاران قضایی یادآوری و تأکید کرد: نگاه و قلم شما مهم است و جلوی آرا مخدوش را می‌گیرد. 

در بخش دوم این نشست قضایی فرهادی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر دادگستری نیز حضور داشته و باتوجه به سؤال قضایی مطروحه در مورد پرونده‌هایی که وزارت دادگستری محکوم به پرداخت از بیت المال می‌شود، پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز